اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری برازجان خبر داد

ایجاد فرهنگسرا و خانه فرهنگ در محله‌های مختلف برازجان

سرپرست شهرداری برازجان از ایجاد فرهنگسرا و خانه فرهنگ در محله‌های مختلف برازجان خبر داد.

ایجاد فرهنگسرا و خانه فرهنگ در محله‌های مختلف برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علی زارعی سه‌شنبه‌ شب در نشست با ساکنین محله 69 هکتاری در سالن شهرداری برازجان اظهار داشت: افزایش سطح کیفی خدمات به شهروندان از اولویت‌های این شهرداری است.

وی افزود: محله 69 هکتاری از محلات بزرگ و پرجمعیت برازجان است که بهبود خدمات به این محله در دستور کار است.

سرپرست شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف اجرای طرح‌های جهادی در محله 69 هکتاری برگزار شده که امیدواریم با مشارکت شهروندان و حمایت شهرداری مشکلات و نارسایی‌های اولیه محله را مرتفع سازیم.

زارعی ادامه داد: واحد تاسیسات شهرداری تا پایان هفته جاری اقدام به نصب تجهیزات و وسایل روشنایی در پارک 69 هکتاری خواهد کرد.

سرپرست شهرداری برازجان ابراز داشت: به منظور تکمیل و بهره‌برداری از فضای سبز احداث شده در این محله به‌زودی سازمان پارک‌ها و فضای سبز با همکاری واحد خدمات شهری اقدام خواهد کرد.

زارعی افزود: با توجه به ضرورت رسیدگی به وضعیت پاکیزگی محلات، مقرر شده سریعاً نسبت به نظافت خیابان‌های شهید حسین‌آبادی و نیلوفر توسط واحد خدمات شهری اقدام شود.

این مسئول ادامه داد: نظر به شعار برازجان، شهر دوستدار کودک یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی شهرداری به شمار می‌رود و واحد زیباسازی کار پیگیری و نصب تجهیزات بازی و ست‌های ورزشی را انجام خواهد داد.

وی اذعان داشت: به‌زودی شهرداری برازجان کار درختکاری در سطح محله را انجام داده و اهالی محل نیز در این راستا همکاری لازم را به‌عمل می‌آورند.

زارعی افزود: چمن‌کاری این پارک تا هفته آینده به اتمام می‌رسد که بهره‌برداری از این پارک در تفریح و پرکردن اوقات فراغت ساکنین محله سهم به‌سزایی خواهد داشت.

سرپرست شهرداری برازجان از ایجاد فرهنگسرا در محله‌های مختلف برازجان خبر داد و گفت: راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ و فرهنگسرا در محلات مختلف برازجان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول