اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

تفکرات غیر حرفه‌ای آدم‌های ضعیف تیم شهرداری یاسوج را نابود می‌کند / تیمی که لباس بازی ندارد

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: تفکرات غیرحرفه‌ای و وجود آدم‌های ضعیف در کنار تیم فوتبال شهرداری یاسوج این تیم را به سوی نابودی سوق می‌دهد.

تفکرات غیر حرفه‌ای آدم‌های ضعیف تیم شهرداری یاسوج را نابود می‌کند / تیمی که لباس بازی ندارد

حیدر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به بازی این تیم در برابر تیم سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و اگر شما در ورزشگاه حاضر بودید به خوبی مشاهده می‌کردید که تیم به آمادگی نزدیک شده است.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: از این تیم و با این تدارکات نباید بیش از این انتظار داشته باشید چرا که روزهای سختی را پشت سر گذاشته و هنوز هم سختی‌ها ادامه دارد.

وی، ماندن این تیم تا امروز را مدیون هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و اذعان داشت: به عنوان کسی که چندین ماه در کنار تیم است شهادت می‌دهم که اگر پرویز موسوی و همکاران وی در هیئت فوتبال استان نبودند امروز دیگر نامی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج نبود.

سرمربی تیم ملی زیر 14 سال ایران ادامه داد: در فوتبال کشور سرد و گرم روزگار را چشیده‌ایم و می‌دانیم چه کسانی به درد فوتبال می‌خورند و چه کسانی در کنار فوتبال اضافی هستند.

شریفی بیان داشت: به جای اینکه مسئولان تیم فوتبال شهرداری به دنبال رفع مشکلات تیم باشند هیئت فوتبال این مشکلات را رتق و فتق می‌کند و من می‌دانم که پرویز موسوی برای رفع تعلیق تیم چه اندازه با مسئولان فدراسیون از کفاشیان گرفته تا آیت‌الهی و تاج رایزنی کرد و آبروی خود را در گرو بقای تیم گذاشت و امروز دیگران ژست می‌گیرند.

وی، وجود تفکرات غیرحرفه‌ای در کنار تیم فوتبال شهرداری یاسوج را عاملی برای مشکلات کنونی دانست و افزود: تیمی که لباس بازی ندارد و باید شب مسابقه در خوابگاه بخوابد هرگز نمی‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال خطاب به خبرنگاران گفت: شما که خبرنگار هستید و همه رویدادهای این تیم را اطلاع‌رسانی می‌کنید کجا مورد لطف مسئولان تیم بوده‌اید و چه کسی حتی یک لیوان آب به شما تعارف کرده پس می‌فهمیم که تفکر حرفه‌ای در تیم فوتبال شهرداری یاسوج وجود ندارد و دلیل آن هم نبود آدم‌های حرفه‌ای در کنار تیم است.

سرمربی تیم ملی زیر 14 سال کشور به وضعیت خود در این تیم و قضیه ماندن و نماندن اشاره کرد و گفت: من که نمی‌توانم همزمان سرمربی دو تیم باشم و اگر دیدی در دو بازی کنار تیم به عنوان مربی بودم به خاطر پی‌گیری‌های مکرر رئیس هیئت فوتبال استان با مسئولان فدراسیون بود تا این تیم در دو بازی نخست خود دچار آشفتگی نشود.

شریفی با زیر سؤال بردن برخی از مسئولان تیم گفت: آقای جاوید نباید اجازه دهد که چنین تیمی که در فوتبال کشور شخصیت پیدا کرده به راحتی با بی‌سلیقگی برخی آدم‌های غیر حرفه‌ای سقوط کند.

وی، وظیفه سرپرست یک تیم در رتق و فتق امور را مهم دانست و گفت: وقتی تیم به خوبی تغذیه نمی‌شود و یا لباس بازی ندارد و باید به جای هتل در خوابگاه مستقر شود نشان دهنده ضعف برخی افراد است.

شریفی با ابراز این موضوع که در مشاوره دادن به تیم هرگز کوتاهی نمی‌کنم تصریح کرد: با این شرایط جا برای کار ما در این تیم وجود ندارد ولی هر کاری که از دستم بر می‌آید برای موفقیت تیم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/2571/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول