اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تبریز تأکید کرد

لزوم فعال‌سازی و تسریع اجرای پروژه‌های عمران شهری

سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم فعال‌سازی و تسریع روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرای شهرداری در حوزه عمران شهری تأکید کرد.

لزوم فعال‌سازی و تسریع اجرای پروژه‌های عمران شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین اکبری در نشست امروز با معاونان شهرداری، شهرداران مناطق و مدیران این مجموعه گفت: پیگیری و فعال نگه‌داشتن روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرای شهرداری باید در رأس اقدامات و برنامه‌های شهرداری‌های مناطق و معاونت فنی و عمرانی قرار گیرد چراکه اجرای با برنامه و سریع طرح‌های عمرانی اولویت مدیریت شهری برای پرهیز از ایجاد رکود در روند توسعه شهری است.

سرپرست شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه به زودی گزارشی کامل و جامع از آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهرداری در اختیار شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر قرار خواهد گرفت خواستار ارائه آخرین وضعیت این طرح‌ها از سوی مناطق و معاونت‌های تابعه شهرداری شد.

اکبری همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرداری تبریز با انبوهی از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف روبروست که تلاش خواهد شد تمامی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در دست اجرا و نیمه‌تمام برابر برنامه زمان‌بندی پیگیری شده و در زمان مقرر نیز مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

سرپرست شهرداری تبریز در عین حال افزود: در کنار این طرح‌ها و تلاش شهرداری برای اتمام بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیش‌بینی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جدید نیز مورد توجه خواهد بود و این طرح‌ها نیز به زودی در دستور کار شهرداری قرار خواهند گرفت.

اکبری ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای شهرداری، شهر تبریز به اهداف توسعه پایدار خود منطبق بر برنامه‌های پیش‌بینی شده دست یابد.

مدیریت شهری نیازمند همکاری فکری دانش‌آموزان و دانشجویان

سرپرست شهرداری تبریز در آستانه بازگشایی مدارس با اعلام اینکه مدیریت شهری نیازمند همکاری و مشارکت فکری دانش‌آموزان و دانشجویان در اداره شهر است، از این قشر خواست در کنار تحصیل علم همچون بازوی کمکی، شهرداری را در اداره بهتر شهر تبریز یاری کنند.

اکبری با اعلام اینکه آغاز بهار علم و دانش، فصل دوباره رشد و شکوفایی علمی فرزندان این مرز و بوم و آینده سازان میهن اسلامی است گفت: دانش‌آموزان امروز که در حال کسب علم و فراگیری دانش برای تبدیل شدن به مدیران و کارگزاران آینده کشور هستند، نقش عمده‌ای در ترویج و اشاعه مبانی و ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و نیز حقوق شهروندی دارند و باید در کنار یادگیری دروس و مبانی آموزشی در مدارس، ضمن فراگیری مبانی حقوق شهروندی و فرهنگ شهرنشینی، به عنوان همیاران و سفیران کوچک شهرداری در سطح جامعه زمینه را برای نهادینه شدن شهر و شهروند سالم و منضبط فراهم کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت فعال دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، شهر تبریز به عنوان شهری موفق در امر مدیریت توأم با مشارکت مدنی شهروندان تبدیل شود.

انتهای پیام/60002/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول