اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

تحریم‌های اقتصادی اعتماد به نفس جوانان را بالا برده است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: گسترش تحریم اقتصادی سبب خودکفایی و افزایش روحیه و اعتماد به نفس جوانان ایران اسلامی شده است.

تحریم‌های اقتصادی اعتماد به نفس جوانان را بالا برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین سردار سالار آبنوش بعد از ظهر امروز در جمع دانشگاهیان و ایثارگران شهر بویین زهرا اقتدار کنونی ایران اسلامی را مرهون خون‌های شهدا دانست و بر ضرورت ارج نهادن به مقام ایثارگران تأکید کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: پایداری و مقاومت ملت در طول 34 سال گذشته عامل ذلت دشمنان اسلام بوده است و خدای متعال نیز به پاس همین روحیه وعده‌های خویش را در کمک به جهادکنندگان محقق ساخته است.

آبنوش با تأکید بر اینکه گسترش تحریم اقتصادی سبب خودکفایی و افزایش روحیه و اعتماد به نفس جوانان ایران اسلامی شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود تا دانشجویان و اساتید امروز در دانشگاه‌ها با شناخت مناسب از عرصه‌های مختلف به سوی پیروزی‌های علمی گام برداشته و کوشش کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه قدرت معنوی رزمندگان اسلام تهاجم دشمنان به مرز و بوم کشور را ناکام گذاشت، ابراز داشت: گرامیداشت ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه امروز بر عهده آحاد ملت به‌ویژه نسل‌های جوان و پویای کشور است.

آبنوش درباره ضرورت اتخاذ ساز و کارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم در محیط‌های دانشگاهی بیان کرد: امروز لازم است تا دانشجویان نسبت به درک و شناخت بیشتر از مفاهیم دفاع مقدس اقدام کرده و با تبعیت از ولایت فقیه در تداوم بخشیدن به مسیر انقلاب اسلامی اهتمام ورزند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به گسترش راه‌های نفوذ دشمنان در حوزه فضای مجازی تصریح کرد: دانشجویان باید با افزایش انگیزه و امید معنوی زمینه را برای مقابله با تهاجم و شبیخون‌ ضدفرهنگی دشمنان فراهم کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا نیز در این مراسم اظهار داشت: رفتار پهلوانانه ایثارگران در دفاع مقدس مظهر اقتدار امروز ایران اسلامی است و مردم کشور ارزش خاصی را برای رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس قائل هستند.

محمد شعبان‌نژاد گرامیداشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس را وظیفه دانشجویان نسل کنونی برشمرد و افزود: رزمندگان و بسیجیان با رفتار سلحشورانه و ایثارگرانه جان خویش را در راه اعتلای آرمان‌های جمهوری اسلامی فدا کرده و به نمادهای عزت و شرف این مرز و بوم تبدیل شدند.

انتهای پیام/77005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول