اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل خبر داد

آموزش اخلاق حرفه‌‌ای به رانندگان تاکسی در اردبیل‌

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل گفت:‌ رانندگان تاکسی در سطح شهر اردبیل با هدف بهبود برخورد مناسب با عموم مردم آموزش اخلاق حرفه‌ای می‌بینند.

آموزش اخلاق حرفه‌‌ای به رانندگان تاکسی در اردبیل‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایمان زمانی عصر امروز در مراسم آغازین طرح آموزش رانندگان تاکسی در اردبیل اظهار داشت: در این کلاس‌های آموزشی صاحبان تاکسی موظف هستند حضور پیدا کرده و در کنار داشتن کارت مهارت از دوره‌های آموزشی اخلاق حرفه‌ای و فرهنگ رانندگی صحیح بهره‌مند شوند.

وی به گلایه برخی از هموطنان از نحوه تعامل برخی از تاکسی‌داران با عموم مردم تصریح کرد: در این زمینه تصمیم گرفتیم با دعوت از اساتید مجرب دانشگاهی و همچنین کارشناسان پلیس راهور و مدیریت پیشگیری قضایی اصول اخلاق اسلامی و حرفه‌ای را به رانندگان تاکسی آموزش دهیم.

زمانی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی به صورت هفتگی و یک بار در طول هفته برگزار شده و صاحبان تاکسی از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: امیدواریم این کلاس‌های آموزشی با استقبال خوبی از سوی صاحبان تاکسی‌ها روبه‌رو شوند چرا که قرار است تمام خدمات به صاحبان تاکسی براساس دوره‌های آموزشی که در آن حضور می‌یابند، ارائه شود.

این مسئول اضافه کرد: در مرحله اول اصول برخوردهای حرفه‌ای به صورت علمی و سپس آیین‌نامه‌های انضباطی و قوانین و مقررات جدید راهنمایی و رانندگی به رانندگان آموزش داده می‌شود تا آنها بتوانند از این مبانی استفاده کنند.

وی بیان کرد: ما سعی کردیم با نرخ‌گذاری مناسب تنش‌های بین راننده و مسافر را به حداقل برسانیم که در این زمینه به رغم برخی از توافقات انجام شده بین راننده و مسافر گله‌مندی‌هایی را از سوی مسافران شاهد هستیم که به جد به این تخلفات و همچنین موارد غیر منضبط رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل یادآور شد:‌ در صورت حاضر نشدن صاحبان تاکسی در کلاس‌های برگزار شده مجوز ادامه کار آنها با مشکل روبه‌رو می‌شود و ضرورت دارد در این کلاس‌ها همه صاحبان تاکسی حضور پیدا کرده و شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/62001/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول