اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج:

پایانه تاکسی در متروی گلشهر - تهران احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: پایانه تاکسی مهرشهر واقع در منطقه 4 در فضایی از متروی گلشهر – تهران احداث می‌شود.

پایانه تاکسی در متروی گلشهر - تهران احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، پرویز اسکندری با اشاره به اهمیت ایجاد پایانه تاکسی در منطقه مهرشهر عنوان کرد: در واقع با اجرای این پروژه که به جد نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد، بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به مسافرگیری تاکسی‌های خطوط فعال در این منطقه رفع می‌شود، علاوه بر این با تحقق این پروژه، خطوط تاکسیرانی به نحو مطلوبی ساماندهی می‌شوند.

وی در تشریح خطوط تاکسیرانی فعال در مهرشهر عنوان کرد: این خطوط از سه مرکز اصلی شهر کرج واقع در سه راه رجایی شهر، میدان هفت تیر و میدان قدس به 45 متری گلشهر ، اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند.

اسکندری افزود: در محوطه داخلی مهرشهر نیز خطوط تاکسیرانی با مبدا 45 متری گلشهر مسافران را تا کیانمهر، شهرک مترو، آق تپه و گلستان جابه‌جا می‌کنند.

وی با اشاره به وجود ایستگاه مترو واقع در گلشهر با بیان اینکه، برای مسافرانی که از تهران به وسیله مترو به گلشهر مراجعه می‌کنند نیز خطوطی پیش بینی شده است، افزود: این ایستگاه در محل 45 متری گلشهر جنب میدان بسیج واقع شده است و مسافران از طریق آن تا مسیرهای شهرک مترو، دانشگاه آزاد اسلامی مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، زندان قزلحصار و آق تپه تردد می‌کنند.

این مسئول، تعداد تاکسی‌های فعال در خطوط نامبرده را به طور میانگین 80 دستگاه تاکسی ذکر و عنوان کرد: ارزیابی‌های صورت گرفته حاکی از پاسخگویی مناسب به نیاز حمل و نقلی مسافرین در مهرشهر است.

اسکندری، برنامه‌ریزی‌های سازمان تاکسیرانی را هدفمند خواند و با بیان اینکه، هدف از اجرای این طرح‌ها قرار دادن کرج در مسیر موفق اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی است، عنوان کرد: دستیابی به  این مهم سازمان را با تحولات شگرف، پویا و شتابنده مواجه خواهد کرد که در پی آن نیز شاهد سطح رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات خواهیم بود.

وی با تاکید بر فرهنگ سازی درباره افزایش استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان کرد: این موضوع در افزایش سهم استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی بسیار مهم است.

اسکندری، توسعه و ساماندهی ناوگان تاکسیرانی را از محوری ترین اهداف سازمان تاکسیرانی ذکر و بیان کرد: این مهم به جد از سوی سازمان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/2302/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول