اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان:

‌راننده زاهدانی ‌نیم کیلو طلای جا مانده در تاکسی را به صاحبش بازگرداند‌

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زاهدان از پیدا شدن ۵۰۰ گرم طلا توسط یکی از رانندگان تاکسی شهری زاهدان خبر داد.

‌راننده زاهدانی ‌نیم کیلو طلای جا مانده در تاکسی را به صاحبش بازگرداند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، خدابخش کوهکن اظهار داشت: مقارن ساعت 10 صبح امروز شنبه خانواده‌ای با مراجعه به سازمان تاکسیرانی خبر از پیدا شدن نیم کیلو طلا را به ما دادند و تقاضا کردند تا از راننده مورد نظر تقدیر و تشکر شود.

وی افزود: راننده تاکسی به علت نجابت و بزرگواری خود و به خاطر محفوظ ماندن اجر و پاداش عملش در نزد خداوند از فاش کردن این موضوع خودداری کرده بود اما بعد از مطلع شدن ما از این اقدام خداپسندانه‌اش، متوجه شدیم که این امر توسط راننده تاکسی صورت گرفته است بنابراین تصمیم گرفتیم تا به نحو مقتضی از وی تقدیر به عمل آوریم.

عباسعلی ایرانی راننده نیکوکار تاکسی در این زمینه اذعان داشت: ساعت 14 روز پنج‌شنبه، چهارم مهرماه چند نفر را که منتظر تاکسی بودند سوار کردم و پس از پیاده کردن آنها در مقصدشان به خانه برگشتم که بعد از مراجعه برای ادامه کار متوجه وجود یک کیف زنانه در خودرو شدم.

وی بیان کرد: پس از باز کردن کیف مذکور به منظور پیدا کردن آدرس احتمالی صاحب آن، مقدار نیم کیلو طلا در آن مشاهده کردم و فورا به محل سوار شدن آخرین مسافران خود بازگشتم و کیف حاوی طلاها را به آنها بازگرداندم و رفتم.

ایرانی اضافه کرد: ما امانتدار مردم هستیم و مردم به ما اطمینان کامل دارند لذا باید کاری کنیم که این اطمینان برای همیشه باقی بماند.

این راننده نیکوکار زاهدانی گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و باید از طریق حلال کسب روزی کنیم هر چند شرایط اقتصادی بد است اما باید برای روزی حلال تلاش کنیم.

عباسعلی ایرانی متولد سال 1345 بوده و مدت 25 سال است که به عنوان راننده تاکسی در شهر زاهدان مشغول خدمتگزاری به مردم است.

انتهای پیام/75004/‌ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول