اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

فعالیت 3800 تاکسی در بخش سرویس مدارس

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از فعالیت 3 هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو تاکسی و آژانس و خودروهای زیر پوشش سازمان تاکسیرانی برای جابجایی۲۰ هزار دانش آموز در استان قم خبر داد.

فعالیت 3800 تاکسی در بخش سرویس مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت جابجایی دانش آموزان در شهر قم گفت: شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان شور و نشاط وصف ناپذیری دارد و تمام دستگاه‌ها باید به تردد و حمل و نقل آنها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی انجام شده با سازمان آموزش و پرورش تمام مدارس دخترانه و پسرانه می‌توانند از سرویس مدارس زیر نظر سازمان تاکسیرانی بهره‌مند شوند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: مدارس دخترانه شهر با مشارکت شرکت‌های حمل و نقل درون شهری زیر نظر سازمان تاکسیرانی و مدارس پسرانه علاوه بر مشارکت شرکت‌های حمل و نقل با انجمن اولیا و مربیان نیز همکاری دارند.

اقبالیان تصریح کرد: طبق سنوات گذشته 3 هزار و 800 دستگاه خودرو تاکسی و آژانس و خودروهای زیر پوشش سازمان تاکسیرانی حمل و نقل 20 هزار دانش آموز را بر عهده داشته که تمام این تاکسی‌ها باید کارت سرویس مدارس با مجوز سازمان تاکسیرانی را دریافت کنند.

وی اظهار داشت: رانندگانی که قصد دارند در سرویس مدارس ثبت نام کنند باید قبل از ثبت نام تاییدیه گواهینامه و اماکن، گواهینامه عدم سوءپیشینه و اعتیاد به مواد مخدر را دریافت کرده باشند.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول