اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 2 شیراز خبر داد

راه‌اندازی درگاه الکترونیکی خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران

معاون فنی شهرداری منطقه دو شیراز از راه‌اندازی درگاه الکترونیکی ویژه سرمایه‌گذاران در این شهرداری خبر داد.

راه‌اندازی درگاه الکترونیکی خدمات‌دهی به سرمایه‌گذاران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهزاد توکلیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نسبت به سال 91 از نظر تعداد پروانه‌های صادر شده در منطقه دو 120 درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

وی دلیل این موضوع را ارتقای خدمات و افزایش سرعت پاسخگویی به شهروندان دانست و افزود: دفتر خدمات نوسازی و تسهیل‌گری محله قاآنی به منظور جلوگیری از مراجعات مکرر مردم به شهرداری راه‌اندازی شد و به جای مراجعه شهروندان، نفرات دفتر به آنان مراجعه کرده و کار آنان را پیگیری می‌کنند.

توکلیان ادامه داد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته در مورد نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده به نظر می‌رسد که این‌گونه دفاتر که بر اساس قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت شکل گرفته‌اند، بتوانند در رفع مشکلات بافت فرسوده تاثیر مطلوبی داشته باشند.

معاون شهردار منطقه دو شیراز اضافه کرد: از سوی دیگر به علت تمرکز دفاتر در محدوده‌های مورد عمل و تعامل مناسب با ساکنان و جلب مشارکت اهالی، چشم‌انداز روشنی پیش‌روی دفاتر خدمات نوسازی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این دفتر برای تشکیل شورای معتمدان از تمام آنان و یاوران شورای محدوده مورد عمل دفتر دعوت به عمل می‌آورد که به دفتر مراجعه کنند تا مردم از وجود آنها در مواقع لازم بهره‌مند شوند.

به گفته وی، تجمع تجاری‌های خرد و انبارهای غیرقانونی در منطقه دو و به ویژه در خیابان قاآنی باعث نارضایتی شهروندان شده بود که با اجرای چند پروژه رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت و انبارهای مناسب در دست ساخت است.

راه‌اندازی «خانه‌های محله» در شهرداری منطقه 2

وی با اشاره به وجود سکونت‌گاه‌های غیررسمی در حوزه شهرداری منطقه دو از فعالیت ستاد توانمند‌سازی و «خانه محله» در مناطق دارای مشکل خبر داد.

توکلیان در این نشست ابراز داشت: در ادامه استقرار شهرداری الکترونیک، گیشه‌های الکترونیک در شهرداری این منطقه در دستور کار قرار گرفته تا صد در صد موارد مورد نیاز مردم در این گیشه‌ها ارائه شود.

به گفته وی، در حال حاضر گیشه استعلام حفاری در شهرداری این منطقه فعال شده تا مواردی را که در گذشته به چند روز زمان نیاز داشت، در چند ساعت پیگیری و خدمات لازم را ارائه کند.

کاهش زمان صدور پروانه دیگر موردی بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز منطقه به جذب سرمایه‌گذار و در راستای کمک به افزایش تعداد پروژه‌ها در بافت فرسوده منطقه دو، برای انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران گیشه ویژه‌ای راه‌اندازی شده تا خارج از روال عادی به آنان خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول