اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان خبر داد

برگزاری افتتاحیه نهمین دوره طرح ملی«ایران مرز پرگهر» در ابوموسی

سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان از برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین دوره طرح ملی«ایران مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خودباوری در قشر دانشگاهی خبر داد.

برگزاری افتتاحیه نهمین دوره طرح ملی«ایران مرز پرگهر» در ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی حسینیان، پیش از ظهر امروز طی نشستی اظهار کرد: نهمین دوره طرح ملی «ایران مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خود باوری و تاکید بر هویت ایرانی ـ اسلامی و به منظور آشنایی با طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی و دستاوردهای عظیم صنعتی، علمی، پژوهشی، زیر بنایی و غیره از استان هرمزگان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شناخت میراث فرهنگی و تمدنی ایران اسلامی در قالب بازدید از میراث‌های طبیعی، تاریخی، باستانی، فرهنگی و اجتماعی یکی دیگر از اهداف این طرح ملی است، تصریح کرد: مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران در راستای انجام رسالت خود و برای تقویت روحیه خودباوری در قشر دانشگاهی در صدد است که زبده‌ترین نخبگان علمی کشور، اعم از استاد و دانشجو را با نتایج علمی ملموس ایده خودباوری در صحنه اجرا آشنا کند و به همین سبب طرح تقویت روحیه خودباوری دانشجویان را ارائه کرده است.

سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان با بیان اینکه افتتاحیه نهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر در ابوموسی و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد، ادامه داد: معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی کشور، تعدادی از مدیران و مسئولان استانی، جمعی از روسا و معاونان فرهنگی جهادهای دانشگاهی کشور، تعدادی از اعضای هیئت علمی جهاددانشگاهی کشور و غیره برگزار خواهد شد.

حسینیان در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم 10 مهرماه و در ابوموسی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این طرح دانشجویان و نخبگان سراسر کشور از طرح‌های صنعتی، ملی و همچنین جاذبه‌های گردشگری بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شروع سراسری این طرح از اول دی‌ماه سال جاری خواهد بود و تا پایان شهریورماه سال آینده ادامه خواهد داشت، افزود: افتتاحیه این طرح هرساله در یک استان برگزار می‌شود که با توجه به وجود ظرفیت‌های هرمزگان و قابلیت‌های بسیار زیاد این استان و موقعیت ویژه آن، ابوموسی به عنوان محل برگزاری افتتاحیه انتخاب شده است.

سرپرست جهاددانشگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه نهاد ریاست جمهوری و معاونت‌های فرهنگی جهاد‌ دانشگاهی سراسر کشور مشارکت دارند، تصریح کرد: در دوره‌های گذشته، دانشجویان هرمزگانی در قالب این طرح از مکان‌هایی از جمله شرکت فولاد هرمزگان، آلومینیوم المهدی، جزایر قشم، هنگام و غیره بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/88001/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول