اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز:

دهیاران با عملکرد مثبت دوباره به کار گرفته می‌شوند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: تغییر مسئولیت‌ها و ارائه خدمات بیشتر به مردم تنها با عوض کردن مدیریت‌ها امکان‌پذیر نیست لذا دهیاران با عملکرد مثبت دوباره به کار گرفته می‌شوند.

دهیاران با عملکرد مثبت دوباره به کار گرفته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آرش بهادری ظهر امروز در جلسه آموزشی اعضای منتخب چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستایی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که دهیاران باید آن را مدّنظر داشته باشند توجه به رفع کمبودها و محرومیت‌ها در روستاها است.

وی ادامه داد: ایجاد تحول و توسعه در روستاها از مهمترین اقدامات و برنامه‌ها برای ارائه خدمات به روستاییان است.

این مسئول با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی روستاها نیز باید ملاک کاری خود را تنها بر ارائه خدمات و توسعه و عمران و آبادانی روستاها قرار دهند، افزود: انتظام‌بخشی به فعالیت‌ها و توسعه و عمران هر چه بیشتر روستاها باید در اولویت کاری قرار گیرد.

بهادری تأکید کرد: هر چه ارتباط بین شوراها و ادارات به ویژه بخشداری‌ها بیشتر باشد تصمیم‌گیری‌ها برای مدیران سهل‌تر و مناسب‌تر خواهد بود.

وی در پایان گفت:  در این راستا دفتر امور روستایی تلاش می‌کند تا با ارتباط مستمر و نزدیک با شوراها اهداف مورد نظر را برای توسعه همه‌جانبه روستاها در استان تحقق بخشد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول