اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز رخ داد

تصادف سرویس معلمان در مسیر جورقان/ 9 نفر سرپایی مداوا شدند

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان از برخورد سرویس معلمان مدرسه شهید باهنر با یک دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: در این تصادف 9 نفر از معلمان به صورت سرپایی مداوا می‌شوند.

تصادف سرویس معلمان در مسیر جورقان/ 9 نفر سرپایی مداوا شدند

محمود کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: صبح امروز سرویس معلمان مدرسه شهید باهنر شهر جورقان با یک دستگاه اتوبوس مسافر بری تصادف کرده بود.

وی بیان داشت: سرویس معلمان مدرسه شهید باهنر در حال حرکت در مسیر نزدیک به فرودگاه همدان با یک دستگاه اتوبوس برخورد می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان ادامه داد: در این سرویس مدرسه که خودروی ون بوده، 9 نفر از معلمان ناحیه 2 حضور داشتند که خوشبختانه خطر جدی برای معلمان پیش نیامده و سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف مقصر اصلی راننده خودروی ون بوده ابراز داشت: سرعت غیر مجاز باعث این تصادف شد که البته در این تصادف نیز خوشبختانه برای مسافران اتوبوس نیز مشکلی پیش نیامده بود.

کتابی با اشاره به نظارت بر سرویس‌‎‎های فرهنگیان و دانش‌آموزان افزود: نظارت بر سرویس‌های مدارس بر عهده راهور، نیروی انتظامی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی و آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی کمیته‌ای متشکل از نهادهای ذکر شده تشکیل شد که همراه با این کمیته، جلسه توجیهی در تاریخ 29 شهریور برای رانندگان سرویس مدارس توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی گذاشته شد که تمام موارد برای آنان اعلام و آموزش داده شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان در پایان سخنانش گفت: امیدواریم رانندگان سرویس مدارس با رعایت قوانین جانب احتیاط را در جا به جایی دانش‌آموزان و معلمان داشته باشند تا شاهد مشکلات و صدمات جانی نباشیم.

انتهای پیام/89007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول