اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:

پرورش قهرمانان ورزشی از اهمیت خاصی در صنعت نفت برخوردار است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: توجه به ورزش و پرورش پهلوانان و قهرمانان ورزشی از اهمیت خاصی در صنعت نفت برخوردار است.

پرورش قهرمانان ورزشی از اهمیت خاصی در صنعت نفت برخوردار است

ابراهیم پیرامون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: امروزه دغدغه نخست خانواده‌ها غنی سازی اوقات فراغت فرزندانشان است و صنعت نفت به عنوان یک صنعت پیش‌رو به موازات انجام تعهدات صنعتی، توجه به ورزش را نیز سرلوحه خود قرار داده است.

وی با اشاره به حمایت‌ها و سرمایه گذاری‌های فراوان صنعت نفت در حوزه ورزش افزود: هم اکنون 2 هزار و 242 نفر ورزشکار در قالب 19 رشته ورزشی در این شرکت فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: از این تعداد یک‌هزار و 67 ورزشکار مرد هستند که در 10 رشته ورزشی فعالیت دارند و یک هزار و 175 نفر نیز ورزشکار زن هستند که در 9 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: فعالیت این تعداد ورزشکار در سالن‌ها، استادیوم‌ها و اماکن ورزشی این شرکت و تجهیزات استاندارد موجود ورزشی به صورت رایگان و با هدف اشاعه روزافزون فرهنگ ورزشکاری و تندرستی و ترویج نشاط و شادابی در میان خانواده‌ها خصوصاً نسل نوجوان و جوان صورت می‌گیرد. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: شاکله این فعالیت‌ها تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است که در لیگ دسته یک کشور بازی می‌کند.

وی بیان کرد: فعالیت این تیم از بدو حضور تاکنون موجب شده افراد بسیاری به سمت این رشته مهیج ورزشی جذب شده و در هر بازی خانگی این تیم بیش از 15هزار نفر در استادیوم اختصاصی این تیم حضور یافته و تیم محبوبشان را تشویق کنند.

پیرامون در پایان با تأکید بر گسترش روزافزون فعالیت‌های ورزشی از مجموعه مدیران و روسای این شرکت خواست همچنان حضوری پر رنگ و موثر در فعالیت‌های ورزشی شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول