اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

آموزش ایمنی در مراکز آموزشی جدی گرفته شود

فرماندار نوشهر گفت: آموزش ایمنی و مقابله با حوادث در مراکز آموزشی جدی گرفته شود.

آموزش ایمنی در مراکز آموزشی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، به مناسبت روز آتش‌نشانی و آتش‌نشانان صبح امروز در آئینی از خدمات مجموعه آتش‌نشانی شهرستان نوشهر تجلیل شد.

فرماندار نوشهر در این مراسم گفت: امروز در بسیاری از حوادث، حریق و خطرات دیگر آتش‌نشانان با حضور به موقع خود و برطرف کردن آن خطرات و حوادث، آرامش و آسایش دوباره را به مردم و خانواده‌ها هدیه می‌کنند.

فرماندار نوشهر به روحیه جهادی رزمندگان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز نیروهای آتش‌نشانی نیز با همان روحیه جهادی لبخند رضایت را بر لبان خانواده‌ها و مردم می‌نشانند و این خدمتی بسیار ارزشمند است.

محمدعلی قمی با اشاره به رشادت آتش‌نشانی که جان کودکی را به جان خود ترجیح داد و در این راه جان خود را از دست داد، اظهار داشت: آتش‌نشانی که ماسک ایمنی خود را به کودکی که در شعله‌ها و دود آتش گرفتار بود داده و جان او را نجات داد و در نهایت جان خود را از دست می‌دهد و حتی اعضای بدنش که دچار مرگ مغزی شده جان چند انسان دیگر را نیز نجات می‌بخشد این یک فداکاری بسیار بزرگ و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: جدا از اجر و پاداش مادی برای آتش‌نشانان، اجر و پاداش بزرگ و معنوی نیز در نزد خداوند برای شما وجود دارد.

قمی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات آتش‌نشانی در حادثه سیل سال گذشته در نوشهر عنوان کرد: پرسنل آتش‌نشانی نوشهر در حادثه سیل سال گذشته نوشهر خدمات و کمک بسیار زیادی به شهروندان نوشهری کردند.

وی مقوله آموزش در بحث آتش‌نشانی را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: آموزش ایمنی در مراکز آموزشی همچون مهدکودک، مدارس و سایر مراکز آموزشی باید جدی گرفته شود تا فرهنگ اطلاع‌رسانی و آموزش ایمنی توسعه یابد.

فرماندار نوشهر از تلاش‌ها و زحمات علی امانی شهردار سابق نوشهر نیز تقدیر و تشکر کرد و گفت: مجموعه خدمات آتش‌نشانان نوشهر بسیار ارزشمند، قابل مشهود و دیده می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر نوشهر نیز در این جلسه گفت: امروز خدمات آتش‌نشانی در نوشهر بسیار گسترده‌تر شد.

اکبر اسماعیل‌ن‍ژاد افزود: شورای شهر نوشهر برای رفع کمبودها و نیازهای آتش‌نشانی نوشهر تمام تلاش و جدیت خود را به کار خواهد گرفت.

وی بر لزوم توجه به ایمنی در ساختمان‌های بلند و انبوه‌سازی شد اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به همان اندازه که برای انبوه‌سازی مجوز صادر می‌شود باید به همان اندازه نیز امکانات مور نیاز و ایمنی لازم برای آن فراهم شود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از سوی اعضای شورای شهر و شهرداری نوشهر هدیه‌ای به آتش‌نشانان این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/86003/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول