اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس عنوان کرد

لزوم توسعه امکانات ایمنی و آتش‌نشانی در بندرعباس

فرماندار بندرعباس خواستار توسعه سیستم‌های مرتبط با ایمنی، امدادی و آتش‌نشانی در این شهرستان شد.

لزوم توسعه امکانات ایمنی و آتش‌نشانی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی امروز در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان در فرهنگسرای شهید آوینی با اشاره به زحمات و اهمیت کار آتش نشانان اظهار داشت: آتش‌نشانان پیش قراولان صحنه‌های خطر و حادثه هستند که با دلسوزی، مسئولیت پذیری و بعضا با نثار جان خویش، جان هم نوعی را از خطر نجات می‌دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با توجه به ویژگی‌های بافت شهری بندرعباس بیان داشت: شهر بندرعباس به لحاظ تراکم جمعیتی، موقعیت اقتصادی و وجود بافت‌های فرسوده شهری نیازمند ارتقا سیستم امدادی، ایمنی و آتش نشانی است.

وی با بیان اینکه حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند، اضافه کرد: نخستین انتظار مردم در مقابله با حوادث این است که امدادگران در اسرع وقت و کوتاه‌ترین فرصت ممکن در محل حادثه حضور داشته باشند و این امر محقق نمی‌گردد مگر اینکه با همکاری سایر نهادهای مرتبط در این زمینه.

مرادی با بیان اینکه تا حد امکان باید خود را به استاندارهای موجود جهانی نزدیک کنیم، اضافه کرد: همه دستگاه‌هایی که به نوعی عضو ستاد مدیریت بحران یا گروه‌های امدادی هستند باید سازمان آتش نشانی را در امر آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص اصل پیشگیری و رعایت نکات ایمنی قبل از بروز حوادث یاری رسانند.

انتهای پیام/88001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول