اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

کارخانه اتوبوس‌سازی سبلان در دو فاز جدید راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه سبلان خودرو اردبیل که در تولید اتوبوس فعالیت دارد در دو فاز جدید تقویت شده و ادامه فعالیت خواهد کرد.

کارخانه اتوبوس‌سازی سبلان در دو فاز جدید راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور ظهر امروز در جریان بازدید از روند کارخانه اتوبوس‌سازی اردبیل و سبلان خودرو اظهار داشت: با حل مشکل سرمایه در گردش این کارخانه به زودی قرار است تسهیلات مورد نیاز به این مجموعه تولیدی پرداخت شود تا رکودی که این کارخانه به آن گرفتار شده بود، برطرف شود.

وی ادامه داد: با حل این مشکلات کارخانه اتوبوس‌سازی سبلان اردبیل در دو خط جدید و با تولیدات نو وارد بازار رقابت خواهد شد.

این نماینده مجلس این تولیدات را اتوبوس‌های 18 متری دو کابین و مینی‌بوس‌های 7 متری اعلام کرد و گفت:ما در ماه‌های آینده شاهد تولید این محصولات جدید خواهیم بود تا سبلان خودرو در کنار تولید اتوبوس‌های شهری بتواند در تولید اتوبوس‌های ویژه و مینی‌بوس نیز فعالیت کند.

حقیقت‌پور افزود: با پیگیری‌های انجام شده و عنایت ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار شده است این کارخانه از حال رکودی که به آن گرفتار آمده نجات پیدا کند تا بتوانیم کارخانه اتوبوس‌سازی سبلان را در سطح فرا منطقه‌ای وحتی فراملی مشاهده کنیم.

وی تصریح کرد: با توافق صاحبان این کارخانه قرار شده است تا یک ماه آینده این دو خط تولید جدید راه‌اندازی شود تا اشتغال ایجاد شده نیز برقرار شده و حتی بیشتر از گذشته برقرارشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود ابراز داشت: این کارخانه به عنوان بزرگترین کارخانه اتوبوس‌سازی شمال غرب کشور در مرحله احیای واقعی است و امیدواریم با پرداخت تسهیلات و عنایت ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/62001/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول