اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد

بهره‌مندی 40 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز گفت: طی تابستان بیش از 4۰ هزار دانش‌آموز البرزی از امکانات و برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 40 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش

خسرو ساکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همواره با فرارسیدن تابستان و تعطیلات مدارس در این فصل، این دغدغه برای والدین و مدیران آموزش و پرورش ایجاد می‌شود که چگونه دانش‌آموزان بهترین استفاده را از اوقات فراغت تابستانه خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: به همین منظور اداره آموزش و پرورش استان البرز برای تابستانی که گذشت برنامه‌ریزی لازم را صورت داد و با برگزاری دوره‌هایی تلاش کردیم تا دانش‌آموزان را جذب این برنامه‌های غیر درسی در تابستان کنیم.

این مسئول افزود: پیش از فرارسیدن تابستان، اداره آموزش و پرورش البرز با تشکیل کارگروهی‌ متشکل از نخبگان و کارشناسان این موضوع را در دستور کار قرار داد و با کار کارشناسی و بررسی برنامه‌های گذشته، تلاش کردیم با رفع نواقص و کاستی‌ها، برنامه‌های اوقات فراغت خوبی را پیش روی خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای فصل تابستان قرار دهیم.

استقبال دانش‌آموزان از برنامه‌های تابستانه آموزش و پرورش در البرز

ساکی بیان داشت: کارگروه فوق چندین نشست تخصصی برگزار کرد و با دعوت کارشناسان و صاحب‌نظران تلاش شد که بهترین امکانات با رفع نواقص و کاستی‌های ادوار گذشته برای تابستان دانش‌آموزان فراهم شود.

وی افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان البرزی از این طرح‌ها استقبال خوبی داشتند و بیش از 40 هزار و 700 نفر در این طرح‌ها ثبت‌نام و از امکانات ایجاد شده، استفاده کردند.

ایجاد بیش از 200 مرکز برای اجرای برنامه‌های تابستانه آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: برای اجرای این برنامه‌ها بیش از 200 مرکز در سراسر استان به غیر از مدارس فعال ایجاد شده بود که از این میان بیش از 80 مرکز طرح هجرت، قرارداد با 40 سالن ورزشی، پژوهش‌سراها و پایگاه‌های قرآنی بودند.

ساکی در پایان گفت: تعداد دانش‌آموزانی که طی تابستان گذشته از برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان البرز بهره‌مند شدند، نسبت به سال گذشته افزایش داشت و همین امر نشان‌دهنده استقبال آنها و اولیای دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول