اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده مطرح کرد

تشدید بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی نقده

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: شش ماه نخست سال جاری یک هزار و 605 بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی نقده انجام شده است.

تشدید بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی نقده

قربان انوشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به بازرسی مأموران اداره صنعت نقده از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان، اظهار داشت: شش ماه نخست سال جاری یک هزار و 605 بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی نقده انجام شده است.

وی به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در جریان بازرسی مأموران اداره صنعت نقده اشاره کرد و ادامه داد: شش ماه نخست سال جاری 224 پرونده تخلف از واحدهای صنفی و غیرصنفی آذربایجان غربی تشکیل شده است.

انوشه، ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده در نقده را 12 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و ابراز داشت: پرونده‌های تشکیل شده برای صدور حکم نهایی به اداره تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده افزود: گران فروشی، کم فروشی و احتکار به ترتیب از مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی نقده در شش ماه نخست سال جاری گزارش شده است.

وی با اشاره به تماس تلفنی مردم در ارتباط با گزارش تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی، خاطرنشان کرد: شش ماه نخست سال جاری 181 گزارش مبنی بر تخلف این واحدها در نقده دریافت شده است.

انوشه ادامه داد: پس از رسیدگی به گزارشات مربوطه، مشخص شد 115 مورد از آن‌ها متخلف هستند و 66 مورد دیگر تخلفی انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/61010/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول