اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن اندیشه پارسی:

طرح ملی سفیر صلح برگزار می‌شود

دبیر انجمن اندیشه پارسی گفت: طرح ملی سفیر صلح با هدف ارسال پیام صلح مردم ایران به دنیا برگزار می‌شود.

طرح ملی سفیر صلح برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، جعفر سراج اظهار داشت: در این طرح نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با حرکتی نوین و حمایت ملی با جدیت تمام از هویت، فرهنگ و تمدن ایران در عرصه بین‌المللی دفاع کنیم و فریاد صلح‌طلبی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح جمع‌آوری دست‌نوشته‌های مردم تمام استان‌ها در مورد صلح‌طلبی و پرهیز از جنگ و خشونت مردم ایران است .

سراج از دیگر اهداف این طرح را ایجاد پایگاه و ارتباط با مردم کشورهای مختلف در حوزه صلح‌طلبی و ضد خشونت و ابلاغ پیام رئیس جمهور مبنی بر صحبت با زبان تکریم نه تحریم با ملت ایران را اشاره کرد.

این جوان فعال فرهنگی ادامه داد: پس از انجام بخش داخلی این طرح با مجموعه‌سازی پیام‌ها و عکس‌ها برای ارائه در نمایشگاه، کنفرانس‌ها و نشست‌های خارج از کشور آماده می‌شود.

سراج افزود: از جمله دستاوردهای این طرح می‌تواند اثربخشی در حوزه مقابله با تحریم‌های انجام شده علیه ایران و ایجاد ارتباط فعال با سازمان‌های مردم‌نهاد سایر کشورها باشد.

انتهای پیام/ 2448/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول