اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان البرز:

آتش‌نشانان در خط مقدم امداد و نجات قرار دارند

فرماندار شهرستان البرز گفت: آتش‌نشانان علاوه بر حضور در صف اول خدمت‌رسانی، در شهرها و روستاها نیز هنگام وقوع حوادث و سوانح غیرمترقبه در خط مقدم امداد و نجات آسیب‌دیدگان قرار دارند.

آتش‌نشانان در خط مقدم امداد و نجات قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا حسن‌پور بعد از ظهر امروز در جمع‌ آتش‌نشانان شهرستان البرز اظهار کرد: آتش‌نشانان تداعی‌کننده ایثارگری هستند و مدیریت زمان و مکان از ویژگی‌های آنان است.

فرماندار شهرستان البرز افزود: آنان از هیچ تلاشی در راستای دستیابی به این امر مهم فروگذاری نمی‌کنند و ایثارگری و فداکاری از ویژگی‌های بارز یک آتش‌نشان است که جان خود را به خطر می‌اندازد تا دیگران در آسایش و راحتی زندگی کنند.

حسن‌پور اضافه کرد: آتش‌نشانان تداعی‌کننده ایثارگری هستند و از خصوصیات آنان خلاق و هنرمند بودن است.

وی یکی از اهداف مهم تشکیل سازمان‌ها، واحدها و پایگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سطح شهرها و روستاهای کشور را ارتقای سطح ایمنی و حفظ جان و مال شهروندان عنوان کرد و گفت: به همین منظور عملکرد سازمان‌ها، واحدها و پایگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در شهرها و روستا حائز اهمیت بوده و این مهم حاصل تلاش آتش‌نشانانی است که خود را به میان آتش و دود می‌زنند تا جان هم‌میهنان خود را نجات دهند.

این مسئول تصریح کرد: امروز ارتقای سطح ایمنی در شهرها و روستاها از اولویت‌های کاری دست‌اندرکاران مدیریت شهری و روستایی شامل شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، شوراها، دولت و مجلس بوده و از جمله انتظارات عمده شهروندان از مسئولان است و باید مسئله ایمنی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول