اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آتش‌نشانی مرکز مازندران خواستار شد

تلاش بیشتر مسئولان برای برطرف کردن مشکلات آتش‌نشانان

رئیس سازمان آتش‌نشانی مرکز مازندران گفت: با توجه به مشکلاتی که آتش‌نشانان دارند لازم است تا شهرداری و اعضای شورای شهر و نیز مسئولان امر در برطرف کردن نارسایی‌ها اقدام کنند.

تلاش بیشتر مسئولان برای برطرف کردن مشکلات آتش‌نشانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز با حضور مسئولان امور شهری و اعضای شورای اسلامی شهر جشن خانواده بزرگ آتش‌نشانی در سالن آمفی تئاتر هلال احمر مرکز مازندران برگزار شد و از ایثارگران سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری تجلیل شد.

در این مراسم که توام با اجرای مفرح موسیقی سنتی و پاپ، اهدا لوح به آتش‌نشانان برتر، اعطای درجه، تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگر، مقام آورندگان رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و امدادی و نیز بازنشستگان بود رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری با تشکر از ایثارگری‌های امداد رسانان این عرصه گفت: روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی بهانه‌ای است برای نگاه ویژه ما به خدمات ایثارگرانه آتش‌نشانان که در پیشانی حوادث انجام وظیفه می‌کنند.

حسن سیدی ایثارگری آتش‌نشانان را مدیون خانواده‌هایشان دانست و ادامه داد: اگر خانواده‌ها هماهنگی لازم با آتش‌نشانان نداشتند به طور یقین یک امدادگر بدون آرامش خاطر نمی‌توانست به جنگ دیو اهریمن حوادث برود و نجاتگر کسانی باشد که نیازمند امداد هستند.

سیدی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری را یکی از بهترین سازمان‌های شمال کشور معرفی کرد و گفت: وجود افراد متخصص و ماهر در سازمان آتش‌نشانی سبب شد تا جایگاه این سازمان در سطح کشور متعالی شود.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که آتش‌نشانان دارند لازم است تا شهرداری و اعضای شورای شهر و نیز مسئولان امر در رفع نارسایی‌ها اقدام کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی مرکز مازندران با اشاره به اینکه حمایت مسئولان امر به سازمان آتش‌نشانی دریغ نشود، بیان داشت: هدف ما داشتن تشکیلات استانی است تا با همکاری مسئولان مباحث مشترک استان پیگیری شود.

به گزارش فارس، ضمن تجلیل از آتش‌نشانان در روز ملی ایمنی اعطای درجه از مهم‌ترین بخش این مراسم در مرکز مازندران بود که بر اساس سابقه کاری و رشادت‌های هر آتش‌نشان درجه فعالیت نیز از سوی مسئولان بر دوش آنان نصب شد.

سر آتش یار دوم مرتضی بی‌غم کلایی بعد از اخذ درجه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سوال که با توجه به سختی‌های این شغل آیا همچنان به آن علاقه‌مند هستید، گفت: سال‌هاست که با انواع حوادث اعم از آتش‌سوزی، تصادفات، برق گرفتگی، دفع حیوانات موذی، غواصی، امداد در چاه و غیره دست و پنجه نرم کردیم و با صحنه‌های دلخراش و تاسف‌بار و صحنه‌های شیرین روبه رو شدیم که همه آن‌ها برگی از خاطرات زندگی من بود و با تمام وجود آتش‌نشانی را دوست دارم و به این شغل شریف عشق می‌ورزم.

به گزارش فارس، در این مراسم محمود محمودی به درجه آتش پاد دوم، مرتضی بی‌غم به درجه سرآتش یار دوم، اسکندر طاهری سر آتش‌نشان، علی دومیرکلایی آتش‌نشان دوم، مهدی بابایی سر آتش‌نشان و نیز فاطمه رفیعی و قربانعلی‌ نیاعمرانی به عنوان آتش‌نشانان داوطلب به درجه آتش‌نشانی نائل شدند.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول