اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان خبر داد

بهره‌برداری از مساکن مهر تویسرکان تا یک ماه آینده

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان با اشاره به بهره‌برداری از مساکن مهر تویسرکان در آینده‌ای نزدیک گفت: اگر مشکل ضامن برخی از متقاضیان حل شود مساکن مهر تویسرکان ظرف یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از مساکن مهر تویسرکان تا یک ماه آینده

آرش آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بهره‌برداری از مساکن مهر تویسرکان در آینده‌ای نزدیک اظهار کرد: اگر مشکل ضامن برخی از متقاضیان حل شود مساکن مهر شهرستان تویسرکان ظرف یک ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه 42 واحدی شاهد و 48 واحدی طلاب از پیشرفت 98 درصدی برخوردار است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان تصریح کرد: به جز پروژه 61 واحدی تعاونی خانه کارگر که در مرحله بعد به این حوزه ملحق شده تمام مساکن مهر این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راهداری شهرستان تویسرکان بیان داشت: پخش آسفالت رگلاژی در محور تویسرکان – کنگاور به میزان 560 تن، نصب 640 عدد تابلو مسیرنما و نصب 150 عدد تابلوهای اخطاری و انتظامی از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

آزادی خاطرنشان کرد: اصلاح سه مورد پیچ خطرناک، نصب 19 مورد سرعت‌گیر در روستاهای مسیر راه، یک هزار و 450 عدد رنگ‌آمیزی تابلوهای اخطاری و انتظامی، 71 کیلومتر آزادسازی حریم و 560 عدد مرمت علائم از دیگر اقدامات این شهرستان در حوزه راهداری است.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول