اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 1،3 میلیارد ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 1،3 میلیارد ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای کمک به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در کمیته امداد شهرستان زنجان با بررسی مستمر وضعیت مددجویان تحت حمایت اقدام به ارائه خدمت به آنها می‌کنند، اضافه کرد: یکی از خدماتی که با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان به آنها ارائه می‌شود، کمک‌های موردی ویژه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه طی پنج ماهه نخست امسال یک میلیارد و 360 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی پرداخت شد، تصریح کرد: این مبلغ به 582 مددجوی زنجانی پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: این مبالغ به منظور رفع نیازهای معیشتی، فرهنگی، درمانی و تحصیلی مسکن مددجویان پرداخت شده است.

پناهی در ادامه با اشاره به سایر خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد افزود: سالانه بیش از 45 سرفصل خدماتی در حمایت از جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات حمایتی کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان و به صورت هدفمند ارائه می‌شود، اذعان داشت: این اقدام به توجه به رویکردهای جدید این نهاد در زمینه توانمندسازی مددجویان صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید رجایی و طرح مددجویی اضافه کرد: ارائه خدمات بهداشتی و بیمه خدمات درمانی، ارائه خودکفایی و اشتغال‌زایی، خدمات مسکن و ساختمان، خدمات فرهنگی و آموزش و حمایت از آسیب‌دیدگان نیز از دیگر اقداماتی است که در حمایت از مددجویان کمیته امداد انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول