اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

توسعه ورزش قهرمانی نیازمند برنامه‌ریزی از سنین پایه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: برای تحقق اهدافی که در توسعه ورزش قهرمانی داریم،‌ باید برنامه‌ریزی لازم برای سنین پایه داشته باشیم.

توسعه ورزش قهرمانی نیازمند برنامه‌ریزی از سنین پایه است

علیرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار  داشت: طی سال‌های اخیر برنامه‌ریزی و تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه ورزش قهرمانی در کشور انجام شد که نتایج این تلاش‌ها را می‌توان در کسب مدال‌ها و افتخارهای متعدد در میادین معتبر بین‌المللی دید.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها ورزشکاران ایرانی موفقیت‌های بسیار خوبی در المپیک و رقابت‌های مهم جهانی و آسیایی کسب کرده و راهیابی تیم‌های فوتبال ایران به جام جهانی و والیبال به لیگ جهانی از جمله این موفقیت‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه این موفقیت‌ها نتیجه توجه به ورزش سنین پایه است، گفت: برای تداوم توسعه ورزش قهرمانی باید توجه ویژه به ورزش سنین پایه داشته و برنامه‌ریزی لازم را در این حوزه انجام دهیم.

لزوم تعامل و همکاری آموزش و پرورش با مدیران ورزشی در استان‌ها

جوانمردی تاکید کرد: برای تحقق این مهم نیاز است که توجه جدی‌تری به ورزش در مدارس داشته و استعدادی ورزشی را در مدارس و سنین پایه کشف کرده و امکانات ورزشی در اختیار آنها قرار دهیم.

وی بیان داشت: به طور قطع در این راه نیاز به تعامل و همکاری میان وزارت ورزش، مدیران ورزشی با آموزش و پرورش در سطح استان‌ها احساس می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش که برای تحقق این مهم چه اقداماتی در استان البرز صورت گرفته است؟ گفت: با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس هستیم، لازم است که هماهنگی‌ها و تعامل میان اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در استان البرز بیشتر باشد و در این راستا اداره ورزش استان پیشقدم شده است.

جوانمردی گفت: در تلاش هستیم تا با تعامل و همکاری با آموزش و پرورش استان البرز، برنامه‌ریزی لازم برای توسعه ورزش مدارس را انجام داده و در این زمینه همکاری گسترده‌ای با مدارس استان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در صورت داشتن برنامه‌ای علمی و کارآمد و اختصاص اعتبارات لازم، می‌توانیم توسعه ورزش قهرمانی را از ورزش مدارس در استان البرز آغاز کنیم و به طور قطع با توجه به استعدادهای نابی که در ورزش مدارس استان البرز وجود دارد، تحقق اهداف دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول