اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت کردستان خبر داد:

معرفی اسکیت‌بازان برتر کردستان / سکوهای کشوری را هدف گرفته‌ایم

رئیس هیئت اسکیت کردستان گفت: با برگزاری دومین دوره مسابقات انتخابی، 42 نفر برتر اسکیت کردستان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته انتخاب و معرفی شدند.

معرفی اسکیت‌بازان برتر کردستان / سکوهای کشوری را هدف گرفته‌ایم

شهریار رحیمی در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام این خبر افزود: در این رقابت یکروزه که در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی ملک‌نیای این شهرستان برگزار شد 69 ورزشکار حضور داشتند.

وی اظهار داشت: این مسابقات در 7 گروه سنی و در هر رده سنی در دو ماده برگزار شد که در نهایت 42 نفر در مواد مختلف به عنوان نفرات برتر استان کردستان جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

رئیس هیئت اسکیت کردستان با اشاره به برگزاری این مسابقات در مواد 100، 200، 300، 400، 500و 1000 متر گفت: در هر ماده و هر رده سنی یک نفر به عنوان نفر منتخب کردستان انتخاب شد.  

رحیمی با بیان اینکه اسکیت‌بازان کردستانی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته آماده می‌کنند گفت: شرکت کنندگان این رقابت از شهرستان‌های بانه، سقز، مریوان، کامیاران و سنندج بودند که از مرکز استان 2 تیم در این مسابقات حضور داشت.

وی در ادامه با ابراز رضایت از وضعیت حال حاضر اسکیت کردستان گفت: قصد داریم یک تیم قدرتمند از استان کردستان را به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام کنیم تا رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوریم.

رئیس هیئت اسکیت کردستان با بیان اینکه از زمان تصدیگری من در این سمت تاکنون دو دوره رقابت انتخابی اسمیت در کردستان برگزار شده است گفت: این مسابقات با نظم مناسب و در فضایی عادلانه برگزار شد.

رحیمی تشکیل چارت اجرایی قوی و ساماندهی لازم به منظور استفاده از ظرفیت‌ها را از جمله اقدامات دوران مسئولیت خود در هیئت اسکیت کردستان عنوان کرد.

وی با یادآوری مشکلات مربیگری و داوری موجود این ورزش در سطح استان گفت: برای برطرف کردن این معضل در تدارک تشکیل کلاس درجه 3 مربیگری در استان کردستان هستیم.

رئیس هیئت اسکیت کردستان با اشاره به اینکه با فدراسیون اسکیت به منظور برگزاری کلاس داوری هماهنگی‌های لازم انجام شده است اظهار کرد: این کلاس در پائیز جاری برگزار می‌شود.

رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رشد و شکوفایی اسکیت کردستان فراهم و گام بلندی در راستای توسعه ورزش در سطح استان برداشته شود.

انتهای پیام/79012/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول