اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دسته 56 کیلوگرم

وزنه‌بردار قمی در لیگ برتر کشور سوم شد

وزنه‌بردار مطرح و نام آشنای قمی موفق به کسب مقام سوم رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری قهرمانی باشگاه‌های کشور شد.

وزنه‌بردار قمی در لیگ برتر کشور سوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حال حاضر سه وزنه‌بردار توانمند قمی در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور و در قالب دو تیم لیگ برتری با پولاد سرد و با حریفان خود از باشگاه‌های مختلف لیگ برتری به رقابت می‌پردازند.

این در حالی است که قم در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت آنچنان زیادی در رشته وزنه‌برداری نداشته است اما در بین جوانان علاقمند به این رشته تعداد کمی از چهره‌های مستعد پیدا می‌شوند که اکنون برای ورزش قم در عرصه رقابت‌های مهم کشوری افتخار آفرین هستند.

علی ابی‌پور، محمد قلی‌زاده و ابوالقاسم داودی چهره‌هایی هستند که هم اکنون در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی رشته وزنه‌برداری در کشور یعنی لیگ برتر بزرگسالان در ترکیب تیم‌های عقاب نیروی هوایی ارتش و نیروی زمینی تهران با حریفان پیکار می‌کنند.

این در حالی است که ابی‌پور و قلی‌زاده هم اکنون عضو تیم وزنه‌برداری عقاب نیروی هوایی ارتش هستند و وزنه‌بردار قمی عضو تیم نیروی زمینی تهران نیز ابوالقاسم داودی است که در کارنامه افتخارات خود سابقه قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا را دارد.

داودی در مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم وزنه‌برداری نیروی زمینی در دسته 56 کیلوگرم وزنه می‌زند و در هفته دوم از دور رفت مسابقات فصل جاری لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور توانست عملکرد خوبی از خود برجای گذشته و رتبه سوم وزن خود را کسب کند.

هفته دوم از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر وزنه‌برداری قهرمانی باشگاه‌های کشور که از روز یک‌شنبه هفتم مهر ماه به میزبانی باشگاه پیکان در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز شده است در حالی با برگزاری رقابت‌های دسته 56 کیلوگرم پیگیری شد که در این وزن وزنه‌بردار عضو تیم ملی حفاری بالاتر از سایر وزنه‌برداران قرار گرفت و رتبه نخست را کسب کرد.

در این وزن محمد اصغرنژاد از تیم وزنه‌برداری ملی حفاری در حرکت یک ضرب 110 کیلوگرم، در حرکت دو ضرب 130 کیلوگرم و در مجموع 240 کیلوگرم وزنه را بالای سر برد و در جایگاه نخست ایستاد در حالی که حمیدرضا محمدیان از مناطق نفت‌خیز در حرکت یک ضرب 107 کیلوگرم، در حرکت دو ضرب 125 کیلوگرم و در مجموع 232 کیلوگرم را مهار کرد.

وزنه‌بردار قمی دسته 56 کیلوگرم تیم نیروی زمینی تهران در مسابقات این فصل لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور ابوالقاسم داوودی است که این هفته در حرکت یک ضرب 100 کیلوگرم، در حرکت دو ضرب 122 کیلوگرم و در مجموع 222 کیلوگرم را بالای سر برد و در جایگاه سوم وزن 56 کیلوگرم قرار گرفت.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول