اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 8 وزن

قم بدون کسب مدال به کار خود در وزنه‌برداری جوانان کشور پایان داد

تیم هیئت وزنه‌برداری استان قم بدون دست‌یابی به مدال به کار خود در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور پایان داد.

قم بدون کسب مدال به کار خود در وزنه‌برداری جوانان کشور پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از استان قم با توجه به پیکارهای انتخابی که در استان برگزار شده بود و همچنین ارزیابی دقیق کادر فنی از وضعیت نهایی اعضای این رده سنی، در نهایت هشت وزنه‌بردار در این رقابت‌ها حضور یافتند اما با دست خالی به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دادند.

تیم استان قم که با هشت ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر شده بود بدون کسب هیچ مدالی به کار خود خاتمه داد در حالی که وزنه‌برداران 24 استان کشور در مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت از یک شنبه بیست و چهارم تا سه شنبه بیست و ششم شهریور ماه در قم به رقابت با یکدیگر پرداختند.

126 وزنه‌بردار شرکت‌کننده در قالب 25 تیم از 24 استان کشور در مسابقات وزنه‌برداری جوانان کشور و انتخابی تیم ملی حضور داشتند و این مسابقات در اوزان 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 در سالن شهید رضائیان قم برگزار شد.

با توجه به سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای علاقه‌مند به ورزش وزنه‌برداری، هیئت وزنه‌برداری قم چهره‌های خوب قم در این رشته را شناسایی کرده و در این رده سنی برای حضور موفق و پرقدرت در رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین پشتوانه‌سازی وزنه‌برداری قم آماده کرد اما تلاش این وزنه‌برداران نتوانست قم را صاحب مدال مسابقات قهرمانی کشور کند.

در حالی که مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور با حضور چهره‌های آینده‌دار و شاخص وزنه‌برداری کشور برگزار شد و برترین‌ها به تیم ملی دعوت خواهند شد، هشت وزنه‌بردار در مسابقات جوانان کشور در ترکیب تیم قم با حریفان خود به رقابت پرداختند در حالی که این نفرات در پنج وزن تقسیم شده‌ بودند.

در ترکیب تیم قم در این دوره از مسابقات محمود احمدی در دسته 69 کیلوگرم رقابت کرد در حالی‌که رکورد وی 240 کیلوگرم بود، ضمن اینکه احمد حیدری و محمدجواد برنجی در دسته 77 کیلوگرم حضور یافتند و رکوردهای آن‌ها 270 کیلوگرم بود اما در رقابت‌های جوانان کشور به کار آن‌ها نیامد.

علی افتخاری در دسته 85 کیلوگرم با رکورد 275 کیلوگرم و امید اروج‌علی‌زاده و امیرحسین شاهی در دسته 105 کیلوگرم به ترتیب با 295 و 305 کیلوگرم رکورد در این دوره از پیکارها حضور داشتند اما در جدال با رقبای خود صاحب مدال نشدند.

محمود علی‌بلندی به همراه مهرداد رزمی در دسته به اضافه 105 کیلوگرم به رقابت پرداختند در حالی‌که رکورد آن‌ها 345 کیلوگرم بود اما آن‌ها حتی نتوانستند وزنه را تا نیمه بالا ببرند و سرانجام این تیم به مربیگری سیدابوالفضل رسولی و سرپرستی سیدحسین موتمنی در این پیکارها بدون کسب مدال به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول