اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 561 امتیاز

فارس بر سکوی قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور ایستاد

تیم هیئت وزنه‌برداری استان فارس بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در جایگاه نخست بخش تیمی ایستاد.

فارس بر سکوی قهرمانی وزنه‌برداری جوانان کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان از روز یکشنبه بیست و چهارم شهریور ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت وزنه‌برداری استان قم برگزار شد.

با توجه به اینکه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان قاره کهن و همچنین پیکارهای جهانی این رشته در سال 2014 پیش روی جوانان آینده‌دار وزنه‌برداری کشورمان است، به همین خاطر مسابقات قهرمانی کشور در شهر مقدس قم جنبه انتخابی تیم ملی را نیز داشت.

با اطلاع از این موضوع، تمام تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم، برترین‌های خود را به شهر کریمه اهل بیت آورده بودند و بدین ترتیب رقابت مدعیان در هشت وزن این رقابت‌ها به مدت سه روز در قم به انجام رسید.

با توجه به مهلت در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان برای ثبت نام استان‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها، در نهایت 24 استان تیم‌های خود را به این مسابقات اعزام کردند و این پیکارها در هشت وزن با حضور 126 وزنه‌بردار در قم به انجام رسید.

سالن ورزشی شهید محمود رضائیان شهر مقدس قم در حالی سه روز میزبان تیم‌های شرکت‌کننده و وزنه‌برداران مدعی عضویت در تیم ملی جوانان کشورمان بود که از قم هیچ وزنه‌برداری به مدال دست نیافت و سرانجام این شیرازی‌ها، اصفهانی‌ها و خوزستانی‌ها بودند که به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم بخش تیمی ایستادند و پرونده این پیکارها بسته شد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در حالی در سالن ورزشی شهید رضائیان قم به کار خود پایان داد که سرانجام تیم هیئت وزنه‌برداری استان فارس موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

تیم هیئت وزنه‌برداری استان فارس در مجموع با کسب 561 امتیاز جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد در حالی که بعد از این تیم در جدول رده‌بندی بخش تیمی اصفهان با 533 به مقام نایب قهرمانی نائل شد و تیم هیئت وزنه‌برداری استان خوزستان با 530 امتیاز عنوان سوم را کسب کرد.

این مسابقات به مدت سه روز به میزبانی شهر مقدس قم در اوزان 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم برگزار شد و قرار است برترین‌ها با نظر کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشورمان به اردوی آماده‌سازی دعوت شوند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول