اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر:

استان بوشهر نقش تاثیرگذاری در بهبود فضای کسب‌وکار دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر با داشتن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم اقتصادی نقش تاثیرگذاری در بهبود فضای کسب‌وکار دارد.

استان بوشهر نقش تاثیرگذاری در بهبود فضای کسب‌وکار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور امشب در نشست تخصصی امور اقتصادی استان بوشهر، با بیان اینکه جایگاه کشور در فضای کسب‌وکار مناسب نیست، افزود: از میان 180 کشور جهان جایگاه جمهوری اسلامی ایران در فضای کسب‌وکار رتبه 143 است که شایسته کشور، با توجه به داشتن قابلیت‌های فراوان نیست.

وی با تاکید بر اینکه بهبود فضای کسب‌وکار در اولویت برنامه قرار گیرد، افزود: ایران اسلامی از نظر برخورداری در بخش اقتصادی جزو چند کشور برتر جهان است ولی از نظر فضای کسب‌وکار در ردیف پایین قرار داریم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر از فعال شدن پنجره واحد تجاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: این پنجره می‌تواند نقش مهمی در کوتاه کردن فرآیندهای پیچیده اداری و به دنبال آن ایجاد انگیزه برای جذب بیشتر سرمایه‌گذاری اعم از داخلی یا خارجی ایفا کند و مشکلات سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف را در کوتاه‌ترین زمان حل‌وفصل کند.

عوض‌پور افزود: پنجره واحد تجاری باعث می‌شود که سرمایه‌گذار برای فعالیت سرمایه‌گذاری سرگردان نباشد و برای حل مشکلش به یک مرکز مراجعه کند.

وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت اقتصادی بالای استان بوشهر گفت: این استان در ظرفیت اقتصادی و تنوع آن جزو بهترین‌هاست ولی در فضای کسب‌وکار جایگاه مناسبی ندارد که باید 90 دستگاه اجرایی در این مهم فعال‌تر شوند.

در نشست تخصصی امور اقتصادی استان بوشهر، موضوع قیمت شن و ماسه استان در دستور کار قرار گرفت و پس از بررسی‌های کارشناسانه به جلسه هفته آینده برای تصویب قیمت شن و ماسه موکول شد.

انتهای پیام/66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول