اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه استان بوشهر:

کمبود فضا یکی از مشکلات توسعه شهر بوشهر است

نماینده ولی فقیه استان بوشهر گفت: کمبود فضا یکی از مشکلات توسعه شهر بوشهر است.

کمبود فضا یکی از مشکلات توسعه شهر بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر امروز که به اتفاق استاندار بوشهر از ساخت گذر امام علی (ع) بوشهر بازدید می‌کرد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های مختلف است، اظهار داشت: با وجود این ظرفیت‌ها، نبود اراضی کافی، بوشهر را برای توسعه دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: شهر بندری بوشهر قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف برای پیشرفت دارد، اما کمبود فضا و اراضی به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهر در مسیر توسعه بوشهر است.

نماینده ولی فقیه استان بوشهر به اهمیت اجرای کمربندی گذر 75 متری امام علی (ع) بوشهر اشاره کرد و افزود: اجرای گذر امام علی (ع) نقش بسیار مهمی در توسعه بوشهر و برون‌رفت از بن‌بست‌ دارد که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از مسئولان تقدیر و تشکر می‌کنم.

صفایی‌بوشهری با اشاره به اینکه گذر امام علی(ع) نقش بسیار مهمی در توسعه شهر بوشهر دارد، اذعان کرد: اجرای این طرح ضمن اینکه شهر بندری بوشهر را از انزوا خارج می‌کند، موجب تسهیل و روان شدن عبور و مرور در محور ورودی و خروجی شهر بوشهر و کاهش زمان رسیدن به مرکز شهر و همچنین کاهش ترافیک در این مسیر می‌شود.

وی افزود: ساخت این گذر خدمتی ماندگار به مردم بوشهر است که از وزارت راه و شهرسازی و استاندار بوشهر که در ساخت این گذر تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

گذر امام علی (ع) بوشهر پنج هزار و 800 متر طول دارد که تاکنون بیش از 83 درصد پیشرفت دارد.

گذر امام علی (ع) بوشهر دوم آبان امسال همزمان با عید سعید غدیرخم افتتاح می‌شود و برای ساخت آن 25 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول