اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نیروی هوایی ارتش در سازمان موزه دفاع مقدس کشور:

شهید «جدی» افتخار نیروی هوایی است

نماینده نیروی هوایی ارتش در سازمان موزه دفاع مقدس کشور گفت: شهید خلبان غفور جدی از افتخارات نیروی هوایی است که سلحشوری‌های او در تاریخ این مرز و بوم ماندگار است.

شهید «جدی» افتخار نیروی هوایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر سرتیپ حسین چیت‌فروش عصر امروز در مراسم رونمایی از یادمان شهید غفور جدی در اردبیل اظهار داشت: شهید جدی زمانی که در آمریکا در حال تحصیل بود مسئولان آمریکایی خواستار استخدام وی در نیروی هوایی آمریکا بودند ولی این فرزند دلیر ایران اسلامی هرگز تن به خواسته استکبار نداد.

وی تصریح کرد: ما امروز شاهد جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های فرزندان دلیر این مرز و بوم هستیم که ادامه‌دهنده راه شهدایی همچون جدی‌ها هستند.

چیت‌فروش نیروی هوایی را نیروی مقتدر و با صلابت در عرصه‌های مختلف اعلام کرد و افزود: نیروی هوایی در دوران سلحشوری‌های این ملت از خود جانفشانی‌های بیشماری را نشان داده و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب کرده است تا همه دنیا بداند جمهوری اسلامی ایران همیشه به وجود فرزندان غیرتمندش می‌بالد.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: امروز کفر جهانی با تمام داشته‌های مادی به مبارزه با انقلاب اسلامی به پا خاسته و آن چیزی که راه را به پویندگان حقیقت نشان می‌دهد، راه عزتمند شهدا هستند.

وی اضافه کرد: شهدای ما در این گمراهی نوین بشر مانند نور خورشید عزت،‌ سعادت و مسیر را به انسان‌ها نشان می‌دهند و این افتخار نصیب ملت ایران شده که قدر این سرمایه‌های عظیم معنوی را بدانند.

رئیس مرکز تحقیقاتی راهبردی نیروی هوایی ارتش بیان کرد: انعطاف‌پذیری و قدرت بازدارندگی از مشخصه‌های نیروی هوایی است و دشمنان ما از این توان و صلابت ما در حیرت و تعجب هستند.

چیت‌فروش گفت:‌ یعنی جابه‌جایی در سرعت و واکنش که اگر زمانی در نقطه‌ای از کشور تهدید و خرابکاری رخ بدهد نیروی هوایی ما با انعطاف واقعی می‌توانند وارد عمل شوند.

وی افزود:‌ خلبانی و پرواز اصالت نیست بلکه آن جوان بسیجی بلند شده از این سرزمین پاک و مقدس اصالت واقعی دارد و همه دشمنان از این اراده و اصالت جوانان ما در هراس و نگرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده نیروی هوایی ارتش در سازمان موزه دفاع مقدس کشور در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه نیروی هوایی یک نیروی تاکتیکی است که سرعتی چند برابر سرعت واقعی دارد، تصریح کرد:‌ این نیرو دارای قدرتی کوبنده و انعطاف‌پذیری واقعی است.

چیت‌فروش با گرامیداشت یاد و نام شهید والامقام خلبان غفور جدی خاطر نشان کرد:‌ اردبیل با تقدیم این سرباز فداکار و صدها شهید و سردار والا تبار در تاریخ عظمت این کشور چون نگینی می‌درخشد.

وی در پایان گفت: ‌امروز یک مقطع تاریخی در نظام جمهوری اسلامی ایران و یک روز استثنایی برای اردبیل است که همیشه در تاریخ باقی می‌ماند.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول