اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دفاع مقدس

یادمان خلبان غفور جدی رونمایی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان کشوری و استانی یادمان شهید خلبان غفور جدی و ماکت هواپیمای او در میدان ایثار اردبیل رونمایی شد.

یادمان خلبان غفور جدی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و در میدان ایثار اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، شهردار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: ‌اعتبار هزینه شده برای ساخت این تندیس بالغ بر 250 میلیون تومان است.

صدیف بدری تصریح کرد: ما در گرامیداشت یاد و خاطره فرزندان قهرمان این سرزمین به ویژه شهر اردبیل همه ساله یادمان‌ها و تندیس‌های شهدا را در میادین مختلف نصب و راه‌اندازی می‌کنیم که امسال نیز موفق شدیم تا یادمان سرلشگر خلبان شهید غفور جدی را به همراه ماکت هواپیمای او درست کرده و در میدان ایثار اردبیل نصب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با پرده‌برداری از این تندیس ارزشمند شاهد افتتاح پروژه‌های شهرداری منطقه یک و دو اردبیل به ویژه خیابان مالک اشتر و فضای سبز احداثی در این منطقه هستیم.

بدری در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما امروز در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت بیش از هر زمان دیگر آماده حضور و مشارکت همه‌جانبه هستیم و امیدواریم در این سنگر بتوانیم بیش از هر زمان دیگر اهداف و آرمان‌هایمان را عینیت و تحقق ببخشیم.

این مسئول با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهید والامقام خلبان غفور جدی بیان کرد: این فرزند برومند استان اردبیل در جنگ هشت ساله به مانند سایر دلاور مردان عرصه جنگ و شهادت حضوری آگاهانه داشت و توانست دشمن را ناکام بگذارد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: شهرداری اردبیل در سالی که مزین به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است، تلاش می‌کند تا در سنگر خدمت‌رسانی به مردم طرح‌ها و پروژه‌های خود را در گرامیداشت هفته دولت تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برساند که این پروژه‌ها شامل ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی است که با اعتباری بالغ بر 572 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رساند که امیدواریم مردم از ثمره این طرح‌ها و پروژه‌ها بهره‌مند شده و استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل ادامه داد: ما در دو سال اخیر با همراهی بخش خصوصی بیش از 365 میلیارد تومان پروژه و طرح‌های سرمایه‌گذاری را در شهر اردبیل آغاز کردیم که از جمله آن پروژه عظیم تیراژه و پروژه مشارکتی اتوبوسرانی است.

بدری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 227 هزار تن آسفالت تولید و در نقاط مختلف شهر توزیع شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز با رشد 20 درصدی این تهیه و توزیع آسفالت نسبت به مدت مشابه در حال انجام است و امیدواریم در کنار پروژه‌های زیربنایی بتوانیم کارهای اساسی و عمده را انجام دهیم.

وی ارتقای درجه شهرداری از 10 به 11، حل مشکل خیابان عطایی، زمینه‌سازی برای انتقال بازار آهن‌فروشان، پرداخت بدهی و مطالبات گذشته پیمانکاران و همچنین اجرایی کردن شهرداری الکترونیک در مناطق مختلف شهری را از جمله برنامه‌های توسعه‌ای اعلام کرد و افزود: در ایجاد فضای سبز هر سال 20 هکتار توسعه فضای سبز را در سطح شهر شاهد هستیم به طوریکه سرانه فضای سبز ما به حدود 9 متر مربع رسیده است.

بدری با اعلام اینکه شهرداری در هدف‌گذاری‌ها و سیاست خود شورا محور حرکت می‌کند و تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت و توانمندی کارشناسی شورای شهر بهترین استفاده را ببریم، تصریح کرد: در دوره جدید خدمت‌رسانی سعی می‌کنیم از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/62004/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول