اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

کودکان ما باید تربیت دینی و اعتقادی پیدا کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: کودکان ما باید براساس ارزش‌های دینی و اعتقاد اسلامی پرورش یافته و رشد پیدا کنند.

کودکان ما باید تربیت دینی و اعتقادی پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برنامه‌های هفته ملی کودک در اردبیل اظهار داشت: در این دوران شخصیت فرد پایه‌ریزی شده و شکل می‌گیرد و تنها از طریق تربیت صحیح کودکان است که می‌توانیم به جامعه آرمانی دست یابیم.

وی بر هر چه بهتر و کیفی اجرا شدن برنامه‌های هفته ملی کودک در استان تاکید کرد و افزود: برنامه‌های هفته کودک باید منسجم و متناسب با کودکان باشد و ارزش‌های دینی، اعتقادی و انقلابی به صورت هنرمندانه و ظریف به نسل نو انتقال یابد.

دستباز تصریح کرد: اگر متولیان تعلیم و تربیت برنامه‌های این حوزه را با رویکرد کار اعتقادی و مذهبی به طور مناسب مدیریت کنند، چشم‌انداز خوبی برای آینده کودک رقم می‌خورد که می‌تواند سرمایه ارزشمندی برای جامعه باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: باید زمینه را برای کودکان طوری فراهم کنیم تا با رشد جسمی آنان عواطف و فرهنگ غنی اسلامی آنان نیز رشد یابد.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات طولانی‌ترین نقاشی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برگزاری همایش همیاران پلیس، بازدید جوانان و نوجوانان از اماکن پلیس، آموزش فرهنگ ترافیک، اجرای برنامه مشترک و متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن سینما تربیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه قصه‌گویی و جشن روز ملی کودک و... از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته ملی کودک از 15 تا 22 مهر ماه به مدت یک هفته در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/62001/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول