اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

تدوین برنامه ویژه کودکان با رویکرد اعتقادی و مذهبی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: چنانچه متولیان تعلیم و تربیت برنامه‌های این حوزه را با رویکرد کار اعتقادی و مذهبی به طور مناسب مدیریت کنند، چشم‌انداز خوبی برای آینده کودکان رقم خواهد خورد.

تدوین برنامه ویژه کودکان با رویکرد اعتقادی و مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک با بیان اینکه شخصیت انسان در دوران کودکی پایه‌ریزی می‌شود، گفت: چنان‌چه متولیان تعلیم و تربیت برنامه‌های این حوزه را با رویکرد کار اعتقادی و مذهبی به طور مناسب مدیریت کنند، چشم‌انداز خوبی برای آینده کودکان رقم خواهد خورد که می‌تواند سرمایه ارزشمندی برای کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های مرتبط با کودکان باید پرمحتوا و در عین حال زیبا و جذاب باشد، افزود: در خروجی این برنامه‌ها باید توانمندسازی کودکان، ایجاد قدرت تفاهم بین آنها و همچنین هنجارهای مذهبی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

نصرتی با اشاره به اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی برای کودکان باید در یک فضای عملی صورت گیرد، گفت: آینده کودکان در گرو برخورد صحیح و مدیریت درست آنها در دوران کودکی است و اگر در این زمینه غفلت کنیم آسیب‌های زیادی در آینده متوجه جامعه خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته کودک باید منسجم، عالمانه و مشوق کودکان باشد، افزود: ارزش‌های دینی و انقلابی به عنوان سرمایه‌های باارزش کشور باید به صورت هنرمندانه و ظریف به نسل نو انتقال یابد.

وی همچنین بر هماهنگی و همراهی همه دستگاه‌های مسئول برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک تاکید کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه همه باید در مدیریت آسیب‌های اجتماعی پیشقدم شویم، افزود: همه مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید همواره دغدغه حل گرفتاری‌ها را داشته باشند و حتی یک روز هم نباید بدون بی‌قراری برای خدمت مسئولانه به مردم سپری شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام، خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان تمام وجود خود را پای کار آوردند و برای ما عزت و افتخار آفریدند، بنابراین شایسته نیست که امروز در مقابل مسایل جامعه احساس مسئولیت نکنیم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام ابراهیمی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن تشریح ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک، همکاری همه دستگاه‌ها را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها خواستار شد.

انتهای پیام/60002/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول