اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری آغاجاری خبر داد

اهدای کارت‌های تصاویر جنگ به کودکان و نوجوانان آغاجاری

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری از اهدای کارت‌های تصاویر جنگ به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس به اعضای این کانون خبر داد.

اهدای کارت‌های تصاویر جنگ به کودکان و نوجوانان آغاجاری

فرزانه محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری آغاجاری با شرکت در برنامه‌های کانون این شهرستان یاد و خاطره‌ شجاعت‌ها و دلیری‌های نوجوانان و جوانان سرزمین ایران عزیز را در سال‌های جنگ تحمیلی گرامی داشتند.

وی افزود: مربیان کانون با برگزاری برنامه‌هایی چون، ماکت سازی دفاع مقدس، قصه‌گویی و شعر‌خوانی گوشه‌هایی از هشت سال جنگ تحمیلی را به بچه‌ها معرفی کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاجاری معرفی کتاب‌هایی با موضوع: جنگ، شهادت، خاطرات رزمندگان و... را از دیگر فعالیت‌های این مرکز در گرامیداشت این ایام ذکر کرد و خاطر نشان کرد به همین مناسبت برنامه‌های دیگری همچون، روخوانی کتاب، معرفی وقایع، خاطره گویی با حضور رزمندگان دفاع مقدس اجرا شد.

محمدی یادآور شد: در این ایام به همت مربیان کانون آغاجاری کارت‌های تصاویر جنگ به کودکان و نوجوانان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با داشتن 52 مرکز ثابت و سیار در شهرهای مختلف استان بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول