اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی صدای استان‌ها

برنامه رادیویی «به یاد رجایی» برتر شد

صدا و سیمای مرکز قزوین با برنامه رادیویی «به یاد رجایی» در ارزیابی صدای استان‌ها امتیاز برتر را کسب کرد.

برنامه رادیویی «به یاد رجایی» برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این برنامه با هدف معرفی هرچه بیشتر رئیس جمهور فقید اسلامی ایران شهید محمدعلی رجایی در رادیو قزوین تهیه، تولید و از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش شد.

برنامه رادیویی «به یاد رجایی» شامل بخش‌های مختلفی همچون بیان زندگینامه شهید رجایی از زبان خودش، گفت‌وگو با هم محله‌ای‌های شهید رجایی، مصاحبه با همکلاسی‌های شهید رجایی، همکاران شهید رجایی و شهید رجایی در کلام امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود که به مدت 30 دقیقه از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش شد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی آرزو شهنواز به مدت 30 دقیقه از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش شد که با هماهنگی اداره کل استان‌های رسانه ملی این برنامه به سایر مراکز دیگر کشور ارسال و از شبکه‌های استانی صدای مراکز استان‌ها هم پخش شد.

تقدیر استاندار قزوین از مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین

همچنین استاندار قزوین در پیامی از زحمات مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به خاطر حمایت از پروژه تلویزیونی «مردان هور» قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: گام نهادن در مسیر فرهنگ و هنر علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، گام‌هایی استوار، بصیرتی دین‌مدار و پرعیار می‌طلبد.

عجم در این پیام خطاب به صادقی جهانی می‌افزاید: اکنون که مقدرات الهی بر این تعلق یافته که در جهت تعمیم فرهنگ دفاع مقدس تلاشی هرچند ناچیز کنیم خدای متعال را شاکریم؛ به پاس زحمات ارزشمند جنابعالی در پشتیبانی ارزنده و حمایت کامل خود از پروژه مستند «مردان هور» برخود لازم می‌دانم بابت همه تلاش‌های انجام شده جنابعالی تقدیر کنم.

انتهای پیام/2667/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول