اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیلرانی اردبیل:

توسعه رشته اتومبیلرانی به پیست مجهز نیاز دارد

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: ‌توسعه رشته اتومبیلرانی نیازمند زیرساخت‌های جدی به ویژه پیست اتومبیلرانی است که با توجه به استقبال جوانان و نوجوانان باید مسئولان در این زمینه دست به کار شوند.

توسعه رشته اتومبیلرانی به پیست مجهز نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیزه تراز عصر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک و خاص در اردبیل اظهار داشت: ‌با توجه به فعالیت اندک این هیئت در استان اردبیل ما شاهد استقبال خوب آقایان و بانوان از رشته اتومبیلرانی و موتورسواری بودیم به طوریکه تاکنون بیش از 200 نفر در قالب این هیئت ثبت‌نام کرده و آماده حضور در مسابقات و برنامه‌های مختلف نمایشی شدند.

وی با بیان اینکه برای دومین بار است که نمایشگاه اتومبیل‌های خاص، کلاسیک و ویژه در استان اردبیل با هدف معرفی بهتر آنها برگزار می‌شود، تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه سعی کردیم بیش از 50 دستگاه خودرو را که از قدیمی‌ترین خودروها به شمار می‌روند در معرض دید و نمایش بگذاریم که علاوه بر خودروهای قدیمی اردبیل از چهار استان دیگر در این نمایشگاه از جمله آذربایجان‌شرقی، تهران، زنجان و گیلان حضور دارند.

تراز خاطر نشان کرد: این نمایشگاه که در محل گردشگری شورابیل راه‌اندازی شده محل مناسبی است تا علاقمندان بتوانند از آن بازدید کرده و با خودروهای کلاسیک ایرانی،‌ آمریکایی و انگلیسی سال‌های گذشته آشنا شوند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: دومین نمایشگاه خودروهای کلاسیک اردبیل به دلیل شرایط خاصی که در فراهم کردن اتومبیل‌های خاص و بی‌نظیر داشتیم نسبت به دوره‌های گذشته متفاوت است و از اهمیت خوبی برخوردار می‌باشد.

وی از وجود جیپ استثنایی کاپوت تخت ساخت سال 1947 به عنوان قدیمی‌ترین خودروی کشور در این برند و همچنین حضور تنها کادیلاک تشریفاتی و خاص خبر داد و بیان کرد: همه این خودروها در معرض دید علاقمندان قرار گرفته تا بتوانند از زیبایی‌های آن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت اتومبیلرانی اردبیل یادآور شد: ‌امیدواریم در کنار برپایی این نمایشگاه شاهد ایجاد پیست اتومبیلرانی و موتورسواری در اردبیل باشیم تا به استقبال خوب علاقمندان در این زمینه پاسخی شایسته داده باشیم.

انتهای پیام/62001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول