اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد

اختصاص 300 میلیون ریال برای تجهیز مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اختصاص 300 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز مدارس در راستای برطرف شدن کمبودهای آموزشی مدارس محدوده این منطقه خبر داد.

اختصاص 300 میلیون ریال برای تجهیز مدارس محدوده منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سعید رحیمی بعد از ظهر امروز جلسه منطقه آزاد انزلی با اشاره به ادامه حمایت‌های سازمان به منظور ارتقای سطح آموزشی-فرهنگی منطقه، اظهار کرد: به همین منظور طرح «با مهر تا مهر» با تجهیز، نوسازی و تهیه اقلام مورد نیاز، برای سومین سال در سطح مدارس روستاهای محدوده منطقه اجرا شد.

وی طرح «با مهر تا مهر» را در راستای دستیابی به استانداردهای آموزشی، مهم دانست و تصریح کرد: نقش زیرساخت‌های آموزشی در رسیدن به توسعه پایدار بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول، برطرف شدن کمبودهای سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و آموزشی مدارس موجود در محدوده این منطقه را از جمله اهداف اجرای طرح مذکور برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد انزلی در نظر دارد پس از انجام طرح‌های مطالعاتی و امکان‌سنجی با مشارکت آموزش و پرورش و بخش‌خصوصی نسبت به اجرای مراحل بعدی اقدام کنند.

رحیمی، بهسازی فضای آموزشی مناسب برای ارتقای توانمندی‌ها و بالفعل کردن استعدادهای دانش‌آموزان محدوده منطقه را از راهبردهای سازمان منطقه آزاد ذکر کرد.

وی، خاطرنشان کرد: بهسازی فضای آموزشی برای دستیابی به توسعه آموزشی و فرهنگی روستاها است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی، از اختصاص 300 میلیون ریال برای برطرف شدن کمبودهای آموزشی و بازسازی و تجهیز مدارس از طرف منطقه آزاد انزلی خبر داد.

وی اجرای طرح «با مهر تا مهر» را برای سومین سال متوالی از طرف منطقه آزاد انزلی در سطح مدارس عنوان کرد و یادآور شد: این طرح تا رسیدن امکانات و تجهیزات مدارس روستاهای منطقه به بالاترین استانداردهای آموزشی ادامه می‌یابد.

به گفته رحیمی، منطقه آزاد انزلی با 16 روستا را زیرپوشش دارد و 13 مدرسه ابتدایی، هشت راهنمایی و دو دبیرستان با بیش از یک‌هزار و 600 دانش‌آموز زیرپوشش منطقه آزاد هستند.

وی متذکر شد: در 31 رشته دانشگاهی دانشگاه‌های پردیس بین‌الملل منطقه (پردیس بین‌الملل دانشگاه گیلان و پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان) بالغ بر 2 هزار و 500 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2300/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول