اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

دارو با قیمت پارسال در داروخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد عرضه می‌شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ارزان شدن قیمت داروهای بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد و گفت: داروهای این بیماران در داروخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با قیمت سال قبل عرضه می‌شود.

دارو با قیمت پارسال در داروخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحمت‌الله افشار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش قیمت داروهای بیماران خاص در یکسال گذشته حذف و قیمت این داروها به قیمت‌های سال قبل بر می‌گردد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در رابطه با کاهش قیمت داروهای بیماران خاص و صعب العلاج، گفت: فرانشیز(سهم بیمار) پرداختی داروهای بیماران خاص و صعب العلاج توسط بیماران بر اساس تفاهم نامه ایجاد شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاهش یافته است.

* تعدیل قیمت برخی داروها تا 95 درصد

وی با بیان اینکه قیمت 156 قلم دارو تعدیل شده است، ابراز داشت: بیمه‌ها در برخی از داروها تا 95 درصد قیمت‌ را نیز متقبل شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از اول مهرماه تاکنون قیمت 156 قلم دارو بر اساس فرانشیز سال گذشته از بیماران اخذ می‌شود.

افشار با بیان اینکه این اقدام موجب کاهش فشارهای مالی بر بیماران خاص و صعب‌العلاج می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقلام شامل داروهای بیماران خاص، ام اس، سرطانی و بیماران صعب العلاج می‌باشد که همزمان با ابلاغ به سازمان‌های بیمه گر و مراکز توزیع کننده دارو در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، قیمت داروها بر اساس تفاهم نامه ایجاد شده اصلاح و به بیماران ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در بیماران شیمی درمانی و بیماران صعب‌العلاج نگاه حمایتی وجود دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار امیدواری کرد تا این اقدامات موجب کاهش فشارهای مالی بر بیماران خاص و خانواده‌های آنان شود.

انتهای پیام/82005/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول