اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی عنوان کرد

23 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی گفت: 23 هزار دانش‌آموز و 3 هزار و 500 دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد هستند و پرداخت کمک هزینه تحصیل و برگزاری کلاس‌های تقویتی از جمله خدمات این نهاد به دانش‌آموزان تحت حمایت است.

23 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی، حسین دشتی با بیان اینکه امسال نیز با بهره‌گیری از تجربه موفق و ارزشمند سال گذشته از ظرفیت مدارس و مساجد در برگزاری با شکوه جشن عاطفه‌ها استفاده می‌شود، افزود: در دهمین روز مهرماه این جشن معنوی و ملی با نواخت زنگ عاطفه‌ها و با حضور اولیای مدارس و همه  دانش‌آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی و با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی، مراکز نیروی مقاومت بسیج و مساجد سراسر استان در روز پنجشنبه 11 مهر و پایگاه‌های نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی در 12 مهر آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین نوعدوست استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی از تزیین صندوق‌های صدقات موجود در مدارس، استقرار صندوق جشن، توزیع قلک‌های دانش‌آموزی و پاکت‌های ویژه جشن در مراسم جشن عاطفه‌ها خبر داد و یادآور شد: تمامی کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده در پایگاه‌های بسیج، کمیته امداد امام بسیج محلات، مساجد، ادارات، اصناف و ... که توسط امدادگران و سازمان بسیج مستضعفین جمع‌آوری می‌شود، تحویل کمیته امداد امام خمینی خواهد شد تا برای دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و دارای اولویت و همچنین دانش‌آموزان معرفی شده سازمان بسیج مستضعفین مورد مصرف قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 23 هزار دانش‌آموز و 3 هزار و 500 دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیل، برگزاری کلاس‌های تقویتی و تامین پوشاک و اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از جمله خدمات این نهاد به دانش‌آموزان تحت حمایت است که از طریق منابع امدادی و کمک مردم و خیرین تامین می‌شود.

دشتی با اشاره به اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری، تقویت فرهنگ ایثار و احسان و دستگیری از نیازمندان با تاکید بر دانش‌آموزان محروم و پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است، خاطرنشان کرد: در این راستا برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شماره حساب 777 بانک ملی قابل واریز در تمام شعب اختصاص یافته است.

گفتنی است مراسم ویژه جشن عاطفه‌ها ساعت 9 صبح چهارشنبه 10 مهر در محل مدرسه راهنمایی دخترانه نمونه دولتی 13 آبان واقع در خیابان بهار و با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول