اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برنامه‌های نخستین سفر استانی وزیر راه بدون حضور خبرنگاران به خوزستان

وزیر راه و شهرسازی در اولین سفر استانی خود صبح امروز به خوزستان سفر کرد و از پروژه‌های در دست احداث راه و شهرسازی استان بازدید کرد از نکات مهم این بازدید عدم دعوت از خبرنگاران رسانه‌ها است.

برنامه‌های نخستین سفر استانی وزیر راه بدون حضور خبرنگاران به خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بر اساس برنامه‌های اعلام شده وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه خود از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های اهواز، ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، آبادان و خرمشهر بازدید خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پس از حضور در اهواز ابتدا به شهرستان ماهشهر رفت و از پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد.

عباس آخوندی هم‌اکنون در بندر امام بوده و از پروژه‌های بنادر و دریانوردی بازدید می‌کند همچنین نشستی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه بنادر و حمل و نقل خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی پس از آن به آبادان رفته و از فرودگاه و بنادر آبادان بازدید خواهد کرد. همچنین سفر به آبادان و خرمشهر از دیگر برنامه‌های وزیر بوده و قرار است از فرودگاه آبادان، بنادر، پایانه شلمچه و راه آهن این شهرستان بازدید کند.

وزیر راه و شهرسازی در سفر دو روزه خود به خوزستان و در روز جمعه از بیمارستان 160 تخت خوابی اطفال، ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز دیدن خواهد کرد. همچنین با انجمن‌ها و صنوف حمل و نقل و مسکن، مهندسین مشاور و انبوه سازان و اعضای شرکت‌های عمرانی و پیمانکاران دیدار خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی فردا در جلسه شورای حمل و نقل و مسکن که با حضور استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

در روز نخست سفر وزیر راه و شهرسازی به جز خبرنگار صدا و سیما، از هیچ خبرنگاری برای پوشش سفر کاری عباس آخوندی دعوت به عمل نیامده است و خبرگزاری‌ها حسب وظیفه حرفه‌ای اخبار لحظه به لحظه سفر وزیر راه را از طریق روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی  استان خوزستان پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/72015/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول