اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فولاد خوزستان:

فولاد لیاقت قهرمانی در لیگ بر‌تر را دارد

کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: با توجه به بازی‌های تیم و نتایجی که تاکنون کسب کردیم لیاقت قهرمانی در لیگ بر‌تر را داریم.

فولاد لیاقت قهرمانی در لیگ بر‌تر را دارد

بختیار رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برای بدست آوردن عنوان قهرمانی باید از فاکتورهای بسیاری عبور کرد که یکی از آن‌ها کسب امتیازات خانگی است.

وی بیان کرد: نباید به جایگاه کنونی خود مغرور شویم و تمام بازی‌های خود را سخت در نظر گرفته و برای برد وارد میدان شویم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان افزود: شرایط لیگ ایران طوری است که سطح بازی تمام تیم‌ها نزدیک به هم بوده و همه برای برد وارد میدان می‌شوند پس نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

وی ادامه داد: تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار دارد و در آینده نشان خواهیم داد در این فصل حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

رحمانی در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل نفت تهران گفت: نفت تهران تیم خطرناک و جایگاه این تیم همیشه در بالای جدول است اما امیدوارم با حضور تماشاگران بتوانیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: همانطور که گفتم هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و قطعا در بازی مقابل نفت با هدف برد وارد میدان می‌شویم تا دل هواداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان ادامه داد: قطعا کادر فنی تیم برای این بازی برنامه‌های لازم را در دستور کار تیم قرار می‌دهد و سعی خواهیم کرد بر روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کنیم.

وی در پایان گفت: حضور آقای فرکی در راس تیم یک امتیاز مثبت به شمار می‌رود و امیدوارم که بتوانیم با اجرای دستورات وی جام قهرمانی را به اهواز بیاوریم.

انتهای پیام/72015/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول