اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه در مجلس:

امکانات و تجهیزات ناجا افزایش یابد

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به لزوم ارتقای تجهیزات و امکانات ناجا، گفت: امکانات و تجهیزات ناجا باید افزایش یابد.

امکانات و تجهیزات ناجا افزایش یابد

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه تجهیز نیروی انتظامی به امکانات و تجهیزات جدید لازم بوده است، گفت: در بازدید از حوزه‌های انتظامی و کلانتری‌های این شهرستان مشخص شد که امکانات و تجهیزات آن با جمعیت و وسعت حوزه فعالیت متناسب نبوده است.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه‌های فرهنگی و لزوم تکریم مردم، افزایش امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی را دو چندان کرده بود.

وی با بیان اینکه همه مردمی که به کلانتری‌ها مراجعه می‌کنند، مجرم نیستند و حضور متهمان و مجرمان کلانتری‌ها هم باید با تجهیزات و امکانات مناسب همراه باشد، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای ناامن برای مجرمان با تجهیزات و امکانات مناسب به دست می‌آید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر می‌رسد ورود نماینده مجلس برای افزایش امکانات و تجهیزات ناجا بعد ار انقلاب برای نخستین بار اتفاق افتاده است، یادآوری کرد: افزایش امکانات و تجهیزات به ناجا باید افزایش یابد و در دو مرحله مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال به ناجا حوزه انتخابیه اختصاص یافته است.

وی از اختصاص یک ‌میلیارد و 500 میلیون ریال برای فرماندهی انتظامی قائمشهر و سوادکوه خبر داد و گفت: 900 میلیون ریال نیز در ماه‌های گذشته برای تجهیز ناوگان خودرویی و تجهیزات حوزه انتخابیه اختصاص یافته بود.

انتهای پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول