اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تکریم سالمندان

نمایشگاه دستاوردهای سالمندان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

کارشناس مسئول امور سالمندان بهزیستی آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته تکریم سالمندان نمایشگاه دستاوردهای سالمندان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای سالمندان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

رضا قلیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت هفته تکریم سالمندان روز چهارشنبه سوم مهر ماه دیدار مدیرکل، معاونین و مسئولین سایر دستگاه‌ها از مراکز و منازل سالمندان انجام شد.

وی ادامه داد: جلسه شورای سالمندان نیز با کارشناس استانداری به مناسبت هفته تکریم سالمندان روز چهارشنبه سوم مهر ماه برگزار شد.

قلیخانی یادآور شد: روز پنج شنبه سمینار علمی با شرکت کارشناسان، مدیران مراکز و تشکل‌ها برگزار شده و مقالات علمی با موضوع ناتوانی‌های دوران سالمندی، توانمند سازی سالمندان، پیشگیری از سالمند آزاری، اختلالات و ناتوانی‌های دوران سالمندی ارائه شد.

وی سخنرانی امام جمعه ارومیه در نماز جمعه با موضوع سالمندان، اعزام سالمندان مراکز نگهداری به محل نماز جمعه و برگزاری طرح پایش سلامت در جوار مصلی امام خمینی و ارائه خدمات رایگان کنترل فشار خون و قند خون را از برنامه‌های انجام شده در روز جمعه پنجم مهر ماه عنوان کرد.

قلیخانی ادامه داد: روز ششم مهر ماه نیز پیاده‌روی سالمندان با هماهنگی ورزش و جوانان و اردوی یک روزه پیاده‌روی توسط مراکز برگزار شد.

وی ابراز داشت: روز دوشنبه هشتم مهر ماه کارگاه آموزشی برای سالمندان با هماهنگی معاونت پیشگیری برگزار می‌شود.

قلیخانی با اشاره به روز سه‌شنبه 9 مهر ماه روز جهانی سالمند، خاطرنشان کرد: مراسم جشن با حضور مدیران دستگاه‌ها، رسانه‌ها و سالمندان بازنشسته در این روز برگزار خواهد شد و از سالمندان بازنشسته در این روز قدردانی می‌شود.

کارشناس مسئول امور سالمندان بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: تقدیر از مراقبین سالمندان در مرکز و شهرستان‌ها و تقدیر از زوج‌های سالمند موفق از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در روز جهانی سالمند است.

قلیخانی تصریح کرد: با همکاری معاونت پیشگیری بهزیستی آذربایجان غربی نمایشگاهی از دستاوردهای سالمندان در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

وی تهیه و نصب بنر با شعارهایی در زمینه سالمندان، ارائه رایگان کلیه خدمات توانبخشی و توانپزشکی از سوم مهر ماه به مدت یک هفته، ابلاغ و اطلاع به مراکز نگهداری شبانه و روزانه برای انجام برنامه‌های فرهنگی هنری و تفریحی در داخل مراکز و پیشنهاد پایش سلامت سالمندان توسط پزشکان در شهرستان‌های استان را از برنامه‌های انجام شده در هفته تکریم سالمندان توسط بهزیستی آذربایجان غربی برشمرد.

انتهای پیام/61005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول