اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خرم‌دره خبر داد

پرداخت 9 میلیارد‌ریالی مستمری به مددجویان خرم‌دره‌ای

رئیس کمیته امداد خرم‌دره گفت: سال گذشته به مددجویان مبلغ 9 میلیارد و 970 میلیون و 350 هزارریال مستمری پرداخت شد.

پرداخت 9 میلیارد‌ریالی مستمری به مددجویان خرم‌دره‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، ابوالفضل احمدی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خرم‌دره خاطرنشان کرد: سال گذشته به مددجویانی که در قالب طرح شهید رجایی و مددجویی زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره‌ هستند مبلغ 9 میلیارد و 970 میلیون و 350 هزار‌ریال مستمری پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت 63 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره در سال گذشته اظهار داشت: 42 مورد نیز در سال گذشته کمک هزینه ازدواج به فرزندان پسر مددجویان به ارزش 84 میلیون‌ریال پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اجرای طرح رضوان مبنی بر مساعدت مردم و افراد خیر برای خرید ساختمان مسکونی و یا اهدای زمین برای احداث مسکن برای مددجویان در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: این طرح سال گذشته با اعتباری بالغ بر 21 میلیون و 500 هزارریال اجرا شد.

وی به 10 مورد احداث و کمک به خرید مسکن شهری توسط این اداره در سال 91 اشاره و اضافه کرد: برای این امر مبلغ 600 میلیون‌ریال هزینه شده است.

احمدی تکمیل ساختمان‌های مسکونی روستایی را 24 مورد اعلام و خاطرنشان کرد: در این زمینه مبلغ 139 میلیون و 800 هزار‌ریال هزینه شد.

وی با اشاره به تعمیرهای جزئی و کلی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: سال گذشته در این زمینه 138 مورد به مبلغ 339 میلیون و 900 هزار ریال صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت 304 نفر و تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان خرم‌دره 54 نفر است.

وی با اشاره به برگزاری مناسبت‌های سال و مراسم‌های جامعه هدف و خدمات فرهنگی اضافه کرد: در سال گذشته برای این امر مبلغ 599 میلیون ریال هزینه شد.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول