اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان خبر داد

اعزام 450 هزار دانش‌آموز اصفهانی به اردوی راهیان‌نور

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید 450 هزار دانش‌آموز دبیرستانی از استان اصفهان به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

اعزام 450 هزار دانش‌آموز اصفهانی به اردوی راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در آیین بازگشایی مدارس با اشاره به نقش جامعه آموزش و پرورش در راستای دست‌یابی کشور به پیشرفت‌های مختلف اظهار کرد: بخش عمده‌ای از افتخارات به دست آمده در سطح کشور ناشی از فعالیت‌های گسترده آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه مدارس و واحد‌های آموزشی به عنوان مرکز رشد و پرورش نهال قدرت علمی و جهش خیره‌کننده تعلیم و تربیت محسوب می‌شوند، اضافه کرد: در حال حاضر نهال علم، دانش، تعلیم و تربیت در دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه‌های موجود در سطح کشور به بار نشسته است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: مربیان و معلمان موجود در مدارس با نقش‌آفرینی در حوزه تعلیم و تربیت سبب افزایش قدرت اسلامی می‌شوند و مربیان و معلمان به عنوان کارگردانان اصلی حوزه تعلیم و تربیت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌چهارم شهدای استان از قشر دانش‌آموز و معلم هستند، ادامه داد: حفظ پیوند دانش‌آموزان با شهدا و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در بین این افراد باید جزو برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش باشد.

اسماعیلی برگزاری اردو‌های راهیان‌نور را راهکاری برای دست‌یابی به این موضوع مهم دانست و تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید 450 هزار دانش‌آموز دبیرستانی از استان اصفهان به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

وی به تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: اصفهان یکی از استان‌های بی‌نظیر و فعال در دوران دفاع مقدس بوده است و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در میان دانش‌آموزان باید همگام با تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در سن 35 سالگی انقلاب اسلامی ایران به یک نهاد سازنده تبدیل شده است، گفت: رشد علمی ایران در طول سال‌های گذشته به میزان بسیاری افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/63004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول