اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

90 درصد زائران برای نخستین بار در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 90 درصد زائران برای نخستین بار در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند.

90 درصد زائران برای نخستین بار در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند

یحیی افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه اردوهای راهیان نور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری زائران در سه دوره به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه 800 نفر از علاقه‌مندان بسیج محلات، دانش‌آموزان، بسیج کارگری، بسیج اصناف، ورزشکاران و فرهنگیان استان زنجان از تاریخ چهارم تا 10 شهریور ماه جاری در قالب 17 اتوبوس راهی اردوی راهیان نور غرب کشورمان شدند، افزود: در سه روز متوالی برنامه‌های مختلفی برای زائران برگزار شد.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه زائران به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشورمان اعزام شده‌اند، تصریح کرد: بازدید از یادمان‌های «بانه و سردشت» جزو برنامه‌های این اردوها است.

وی، هدف از اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور را انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: مردم با حضور در این مکان‌ها با جهاد و فداکاری‌های شهیدان و رزمندگان آشنا می‌شوند.

افشار اضافه کرد: همچنین حضور دانش‌آموزان در اردوهای راهیان نور درس مقاومت و ایستادگی برای آنها است و دشمنان اسلام و کشورمان را می‌شناسند.

وی به نوبت بعدی اعزام علاقه‌مندان به مناطق جنگی اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان در مهر و آبان ماه سال‌جاری به مناطق جنگی بخش جنوب استان کردستان اعزام می‌شوند.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه 90 درصد زائران برای نخستین بار در اردوهای راهیان نور شرکت کرده‌اند، اذعان داشت: بیشتر آنها جوانان و نوجوانان 15 تا 40 سال هستند.

وی، اردوی راهیان نور را از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: هر روز بر علاقه جوانان و اقشار مختلف جامعه برای حضور در اردوهای راهیان نور افزوده می‌شود.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول