اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان:

آلومینیوم مدعی صعود دوباره به لیگ برتر است / مهر‌‌ه‌های خوبی در اختیار گرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه این تیم برای صعود به لیگ برتر بسته شده است، گفت: مسئولان باشگاه و بازیکنان متفق‌القول هستند که مجدداً این تیم را به لیگ برتر برسانند.

آلومینیوم مدعی صعود دوباره به لیگ برتر است / مهر‌‌ه‌های خوبی در اختیار گرفته‌ایم

عباس سرخاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به نخستین بازی این تیم در برابر پاس همدان که دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه 20 هزار نفری خلیج فارس این شهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرایط تیمی آلومینیوم بسیار خوب است و این تیم آماده ورود به مسابقات لیگ دسته یک است.

وی با بیان اینکه با وجود برخی از جابجایی‌ها در رأس مدیریت باشگاه تمامی امور برای حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ یک در آلومینیوم فراهم شده است، گفت: در پروسه جذب بازیکن به 70 درصد از خواسته‌هایمان رسیدیم که امیدواریم با تمرینات و بدنسازی به نهایت آمادگی در هفته‌های آتی دست یابیم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: آلومینیوم موفق به جذب مهره‌های خیلی خوبی شده است و اگر اشکالاتی نیز وجود دارد به دلیل کشته شدن وقت در هفته‌های گذشته است که مطمئنیم با همدلی بازیکنان، مدیر عامل و کادر فنی تمامی مشکلات رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیمش در این فصل مدعی صعود به لیگ برتر است، تأکید کرد: تمامی مسئولان و بازیکنان و کادر فنی برای برگشت دوباره آلومینیوم به لیگ برتر هم‌قسم شده‌اند و در این راستا از مردم و مسئولان حمایت جدی می‌خواهیم.

سرخاب در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در یارگیری به چه میزان از بازیکنان تیم‌های پایه آلومینیوم استفاده شده است، یادآور شد: تیم آلومینیوم را خود من از لیگ دسته سه به لیگ دو و سپس به لیگ یک آوردم و معنی این گفته این است که شناخت خوبی از تیم‌های پایه و بازیکنان نوجوانی که در سال‌های گذشته در تیم‌های پایه این باشگاه توپ می‌زدند، دارم.

وی اضافه کرد: رزم‌پوش، دهقانی و واحدی از جمله بازیکنان بومی پرتجربه‌ای هستند که این فصل نیز آلومینیوم آنها را در اختیار دارد و این در حالی است که اینگونه بازیکنان نقش مهمی در صعود تیمشان از لیگ دسته سه به دسته یک داشتند و دارای تجربه و قابلیت‌های زیادی شده‌اند.

سرخاب همچنین افزود: تیم آلومینیوم در پست دروازه‌بانی با نگه داشتن فرناندو برزیلی هیچ نگرانی ندارد.

وی یادآور شد: اگر آلومینیوم زمان بیشتری در اختیار داشت می‌توانستیم یارگیری بهتری انجام دهیم و درصدِ تحقق خواسته‌هایمان را از 70 به 100 برسانیم.

این مسئول همچنین در مورد بازی با پاس همدان نیز گفت: دو تیم بارها با یکدیگر بازی کرده‌اند و این بدان معنا است که هر دو تیم از هم شناخت خوبی دارند و روز دوشنبه تفکرات است که کارساز واقع خواهد شد.

سرخاب ادامه داد: پاس همدان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و به هر سه امتیاز این بازی چشم دوخته‌ایم تا بتوانیم گام نخست را محکم برداریم.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول