اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ارزیابی از دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

کسب مقام دوم فرمانداری بویراحمد در طرح تکرم ارباب رجوع

مسئول روابط عمومی فرمانداری بویراحمد گفت: در ارزیابی از دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداری بویراحمد مقام دوم در طرح تکرم ارباب رجوع را کسب کرد.

کسب مقام دوم فرمانداری بویراحمد در طرح تکرم ارباب رجوع

زیبا خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به ارزیابی صورت گرفته از دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: فرمانداری بویراحمد در ارزیابی بین گروه دستگاه‌های ستادی، امنیتی و قضایی استان مقام دوم در طرح تکریم مردم و جلب رضایت مردم را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: محتوای طرح و داشتن شرایط مناسب برای تصدی این شغل از جمله ویژگی‌های لازم روابط عمومی مقتدر در اجرای این طرح است که در ارزیابی بین دستگاهی مقام دوم را کسب کردیم.

خسروی در ادامه بیان داشت: شایسته است رعایت متانت و شئونات اسلامی، اخلاقی و سرعت عمل در رفع مشکلات ارباب رجوع در دستور کار کلیه کارکنان دولتی قرار گیرد.

هویت‌بخشی سازمان‌ها با تکریم ارباب ‌رجوع

این مسئول با تاکید بر اینکه اکثر کارکنان ادارات دولتی رفتار مناسب و قابل تحسینی با ارباب رجوع دارند، گفت: در بازدیدهای صورت گرفته توسط فرمانداری بویراحمد از برخی ادارات و سازمان‌های شهرستان در طول سال مشخص شد اکثر مردم از رفتار کارکنان ادارات رضایت داشتند.

وی از وظایف روابط عمومی‌ها را نظارت بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات دانست و گفت: این ارباب رجوع است که به سازمان هویت می‌دهد و باید تلاش شود نسبت به تامین خواسته‌های قانونی و به حق مراجعین به بهترین نحو و با سرعت عمل بالا انجام وظیفه کنیم.

خسروی تصریح کرد: اجرای صحیح طرح تکریم باعث بهبود ارائه خدمات، افزایش بهره‌وری، کاهش میزان دوباره‌کاری و سردرگمی مراجعین و از همه مهمتر تامین رضایت آحاد مردم می‌شود که روابط عمومی‌ها باید زمینه مشارکت هرچه بیشتر کارکنان ادارات مربوطه را در این خصوص فراهم کنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری بویراحمد به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر و آنجا که فرمودند خشونت و بدرفتاری با مردم جنگ با خدا است، اشاره کرد و گفت: وظایف مسئولان و روابط عمومی‌ها است که در برخورد با مردم با ملاطفت، ادب و سعه‌صدر برخورد کنیم.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول