اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد

کسب 2 مقام برتر بهزیستی استان مرکزی در کنگره ملی دانش اعتیاد

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کسب دو مقام برتر بهزیستی استان در هفتمین کنگره ملی دانش اعتیاد خبر داد.

کسب 2 مقام برتر بهزیستی استان مرکزی در کنگره ملی دانش اعتیاد

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در هفتمین کنگره ملی اعتیاد که هر ساله در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزاری می‌شود دو مقاله ارائه شده توسط کارشناسان این اداره کل رتبه برتر را در زمینه سخنرانی کسب کرد.

وی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین مسئله‌ای که سلامت جامعه را تهدید می‌کند، اعتیاد است، بنابراین اگر تحقیقات در این زمینه به نحوی شایسته جهت‌دهی شود، می‌توان ادعا کرد که در درمان، پیشگیری و مبارزه با این پدیده شوم توفیق بزرگی را به دست آورده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: مسئله اعتیاد مانند دیگر بیماری‌ها نیست که فقط خود فرد را درگیر کند، بلکه هم توان فرد را می‌گیرد هم بخش عظیمی از نیروی‌های فعال جامعه را از چرخه فعالیت خارج می‌کند ضمن اینکه خانواده وی را هم درگیر می‌کند.

ربیعی افزود: در هفتمین کنگره ملی اعتیاد که با موضوع مداخلات چند بعدی زیستی، روانی و اجتماعی در پیشگیری و درمان اعتیاد به مدت سه روز در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد کیانوش امینی و میلاد مشایخی از کارشناسان حوزه پیشگیری مقاله‌ای با عنوان اثربخشی درمانی با رویکرد الگوی فرا نظری در میزان اضطراب و افسردگی سوء مصرف کنندگان کراک و مقایسه اختلالات جنسی مردان معتاد قبل و بعد از درمان اعتیاد در کمپ را ارائه کرده و موفق به کسب عنوان برتر مقاله (سخنرانی ) شدند.

انتهای پیام/87004/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول